Skip to content

Edenic //

sâmbătă, 31 Martie, 2012

(play music!!!)
Tocmai când eram la începutul unui armistiţiu cu minusurile vieţii, m-am agăţat de o speranţă care mi-a redat încrederea, speranţa, visele, îndârjirea de a aparţine cuiva. Închei astfel un nou armistiţiu, iar de această dată cu bonusurile vieţii; zău! Conţinutul acestor bonusuri mi-au topit gândurile rele, monotonia, starea de aoleală zilnică.

~

Când ţineam eu geanta bombată pe umăr, iar părul parcă era violat de vântul nebun; cu şanse mici să se aleagă cu un sărut franţuzesc. Am aşteptat, şi ori de câte ori mi se întâmpla să revăd interiorul, deja mi se tăiase răsuflarea. Deja simţeam cum ea e înăuntru, un suflet din care nu mai poţi ieşi. Venit după o zi de muncă, la Facultate, deja aveam pleoapele mai grele, capul mai lent; dar cu toate acestea, o ştiam pe de rost.

~

Acum, o cuprind la dimensiunile ei reale şi totodată o simt bine. Gândul îmi stă să cadă. Orgasmul stă să vină. Profund şi scânteietor precum un edenit găsit în beciul turnului de apă.

Software used: Cinema 4D & After Effects CS5.5
Settings: Tracked at 1920 x 1080; AA 4×4; Ambient occlusion & GI

No comments yet

Lasă un răspuns

