Skip to content

Eusunttusituestieu

luni, 23 Ianuarie, 2012

(play music!!!)

Iți aparțin cu totul, iar sentimentul de iubire este incomensurabil și perpetuant datorită existenței tale. Pe hârtie, aceste sentimente sunt de așa natură organizate încât din momentul când am ales drumul tău, pe care vreau să merg, am rămas blocat într-o dimensiune spațial-spirituală.

Sunt perfecționist și totuși incomplet, iar cu toate acestea nu trebuie să ne obișnuim cu compromisul. Pentru că la o vârstă mai înaintată după ce am făcut compromis după compromis, uităm unde vrem să ajungem, iar când vedem un copil monstru cu două capete, nu o să spunem decât: asta e viața; iar eu de acolo și până aici, nu vreau o astfel de finalitate. Îmi doresc să-mi cresc copii sănătoși și sublimi.

Te implor! Acceptă mai ușor ceea ce îți oferă viitorul, mulți nu sunt crescuți pentru suflet, iar fără suflet nu depășesc condiția de titirez a sistemului care hrănește moartea prin organizarea defectă a vieților noastre.

One Comment leave one →
  1. miercuri, 28 Martie, 2012 09:44

    Frumos …vreau si eu melodia asta !Cine o canta si cum se numeste?

Lasă un răspuns

