Skip to content

Misoginism alterat /// precursor mortii spirituale

vineri, 9 Decembrie, 2011

https://tzontonel.files.wordpress.com/2011/12/on_the_ground.pdf (play music!!!)
Odată ce alegi să faci parte din viața unui om trebuie să înveți să-l cunoști, să comunici și să-l respecți cu orice. Fără preț. Chiar și atunci când nu simte nimic, se acumulează și uiți ce vrea el de fapt, cine ești și devii un obiect cumpărat sub impulsul dorințelor fizice. Mizerabil! Dezgustător! Colțuros!

Dacă vrei să faci ceva numai pentru tine poți să încerci să citești. Corpul este pus în mișcare, iar pe lângă el, două brațe clătinate puse de vânzare. O brută întinsă de-a binelea pe două pagini de ziar, în scris; iar pe diagonală apar cuvintele: eșec, represiv, apatic, grotesc, disperț, sifurat, moral, dezonorat, incomunicabil, ostil, dezrădăcinat. Doar o bucată din cele 8 diagonale, unde cuvântul realitate și prezent sunt repetate obsesiv. Pentru cei care au sub 18 ani, mă opresc aici.

De ce vă este rușine să fiți voi înșivă?!

Când o să dai piept cu dificultățile reale și nu cele peste care te aștepți să treci, mai degrabă cele pentru care nu poți face decât să-ți plângi în sân, sau dacă vreți expresia lungă, – în sâni. Îmi doresc să muriți, mulți! Să moară mulți care nici măcar nu și-au pus întrebări despre cum se întâmplă sau cum funcționează. Iar eu sunt un păcătos, dacă asta înseamnă că vreun dumnezeu există; să-mi spuneți atunci de ce preafericiții plâng în haine de aur, iar bunicii nostri încă mai plâng pentru cei morți dincolo de granița lui 43′. În grade. M-am lămurit, m-am săturat, m-am reinventat.

Andrei și nu oricum. Tac și plec. Caut să mă ascund de sexism și multe persoane goale, care nu au nici măcar ochi pentru gust și gust pentru cel mai sincer sărut! Aceleași lucruri sunt valabile și pentru prieteșuguri. Caut să mă ascund, închid, pun punct și o să mă culc.

No comments yet

Lasă un răspuns

