Skip to content

Criogenat de tanar

Duminică, 27 Noiembrie, 2011

https://tzontonel.files.wordpress.com/2011/10/santogold-les-artistes.pdf (play music!!!)

Nimeni din jurul meu nu a înțeles că fata cu ochelari și/sau părul scurt nu s-a oferit din pură simplitate ori simplă curiozitate; dar unii băieți, dintre cei visători și foarte sensibili, deși nu au înțeles că fata cu părul scurt nu s-a oferit să acționeze, continuă să viseze gândindu-se că nu e nimic mai frumos pe lume decât să stea o fată cu ochelari întinsă lângă el. În patul lui. Singur imaginându-mi că o fată cu părul scurt îmi trage pătura de pe cap și se strecoară pe brațe lângă mine, deodată ce ea rămâne calmă, în tăcere, eu aștept parțial criogenat să mi se încălzească furnicăturile din brațele acum pline.

One Comment leave one →
  1. Olga Rotaru permalink
    Duminică, 1 Noiembrie, 2015 20:31

    Ce frumos ,pacat ca nu e asa mereu.

Lasă un răspuns

