Skip to content

E o fata la usa, alt pieton

marți, 22 Noiembrie, 2011

https://tzontonel.files.wordpress.com/2011/11/the_century.pdf (play music!!!)

Îmi trag pătura peste cap, ca să pot gândi în liniște. Umilitoarea situație trăită de cei la care mă gândesc acum și care refuză să caute o ieșire onorabilă din sistemul prizărit este definită comic de forțat – bună, iar ei, ca fiind buni. Nimic nou, poate faptul că urlu cu glas mărunt, în mine: nu vreau să sfârșesc iubind șovăielnic! Motivându-mi strigătul de două variabile, discutate nu demult și prin care îmi sugrum orice trecut nefericit. Astfel.

Unu. Amintiri. Două atribute am – singurătatea și orgoliul; viețuiesc pe Pământ ca să le scot în vileag. Iubirea… un sistem de leacuri ce sapă existența… ce nevoie a organizat și dorit atâta otravă? Zăresc Soarele aranjat și plictisit după norii supărați. Plânsete… aud și mă întreb… de ce sentimentul de iubire? Mă întorc spre Pământ și nu înțeleg: din tot ce îi fugar – și nimic nu-i altfel – culeg prin senzații esențe și intensități pe care cei drepți le ocolesc. Realitatea se află într-o lume neutră care e mai absentă decât una fictivă de 1001 ori; artistul adevărat face lumea prezentă și numai expresia lui salvează lucrurile din irealitatea lor. A noastră. A tuturor. Vibrațiile noastre construiesc lumea asta nenorocită; oricând dar nu oriunde, fix în călătoria mea deja trecută – nu cu mult – de numărul douăzeci și trei. Lumea privește în derută și ascultă liniștitor, este pregătită mereu să distrugă – să moară capra vecinului.

Și doi. Aparența – fire prin expresie – voit, te recomanzi blând, curat și inteligent – ești abject. Mesteci multe cuvinte, le’ntinzi sau legi greoi. Al naibii de previzibil, naiv și evaziv. Te doare când vezi persoane corecte – doar pentru că tu nu poți fi ca ei. Trăiești și te adaptezi precum șobolanii. Îmi este scârbă!
Mai sunt, însă nu am timp acum. Mizerie din trecut. Nici vorbă de vreun sfârșit.

No comments yet

Lasă un răspuns

