Skip to content

sunt NImic

Duminică, 13 Noiembrie, 2011

https://tzontonel.files.wordpress.com/2011/11/lady_danville_-_kids.pdf (play music!!!)

Sunt mic. Am douăzecișitrei de ani. Un mic fir de păr. Slab! Atât cât cresc slăbesc și îmbătrânesc, deodată ce, în jurul meu nu e nimic, nimic. Mă îndrept în gând și mă vopsesc să mor de tot. Sunt o culoare viu-deschisă, ce se consumă prea devreme, amestecat din bun simț, din mamă și din tată, cu gust și prea sărac pentru a redeveni bogat. Cu Ea am reușit să mă descopăr; legat de toate-n mine; pot în sfârșit să mă ating. Deodată, toate astea, arată că oricine dispare în dosul pumnilor, până când lacrimile țâșnesc prin irisul încă tânăr.
Ajuns și pipăit de scame, mă culc presat de timp, de voi, pe jos. Din toate câte ți-am greșit, al tău iubit. Un singur tren ce ne desparte, vreau să mă chemi, să vin și să rămân; al tău ochios, al tău iubit. Nici vorbă de vreun sfârșit.

One Comment leave one →
  1. luni, 14 Noiembrie, 2011 16:17

    Eu ma simt NImic pe langa tine…si sunt fericita ca te cunosc, in ochii unora esti mare🙂

Lasă un răspuns

