Skip to content

Octavia

Duminică, 6 Noiembrie, 2011

https://tzontonel.files.wordpress.com/2011/11/run-and-play-by-bien-concepcion_audio.pdf (play music!!!)

Ceea ce urmează după acest titlu cu nume de fată, se coagulează în jurul unor idei-gânduri, cristalizând în cea mai profundă imaginație. Iar pentru a înțelege cu pătrundere și acuitate înălțimea reacției, rog a mă citi de două ori. Ideea!
Îmi cârmuiesc viața ca și când am învățat orice punct din toată marea agitație. Mă apuc de un trunchi cu mâini rupte la un loc spre partea superioară a catargului de membre, iar în salutul meu cu cele mai râncezite părți mă înfășoară mirosul înțepător de putregai. Ajuns sus mă las spălat de vânt și mă arunc. Nu-ți aparțin nici măcar sub formă de împrumut, nici în trecut. Nu vă uimiți că dintr-o dată aveți douăzecișicinci de ani, iar din tot ce ați făcut a însemnat cândva plăceri neterminate ce se sfârșeau odată cu ora 0:00; iar acum doar un cumul de interese proprii, numite și – flecăreli. Regretele s-au transformat în idei-forță, în legi ordinare; oamenii cu defectele lor din construcție și de construcție colțuroasă, exemplifică în cel mai profund mod ura endogenă pe care o transform adesea în ignoranță, tăcere ori timiditate. Se aplică retroactiv.
Octavia cântă la pian, a început la clape. Mint […] cântă doar la clape. Când și când.
O fată simplă, nu se îmbracă special și nici cât s-ajung să-i dau un sfat. Așadar, e la fel de simplă ca timpul, în care orice gând aruncat e din ce în ce mai puternic – un trecut cumulat. Amabilă, puțin mai înaltă decât mine, curioasă, cu o pereche de ochi deschiși – parcă râd tot timpul, buzele lucrate atent. Vai! cum i se arcuiesc. Fizic are toate formulele corecte, aplicate și susținute mereu de o ambiție perenă.
Nu mă predau, nici nu mă retrag. Am atâtea lucruri de spus. Abia am început. Nici vorbă de sfârșit.

One Comment leave one →
  1. luni, 7 Noiembrie, 2011 00:20

    Octavia nu are ochelari?…

    Imi place mult ultimul paragraf, te reprezinta🙂 [si melodia ca de obicei superba :D]

Lasă un răspuns

