Skip to content

Ceva neobisnuit

sâmbătă, 29 Octombrie, 2011

https://tzontonel.files.wordpress.com/2011/10/santogold-les-artistes.pdf (play music!!!)

Astăzi, un grup de fete m-au oprit pe stradă și m-au rugat să fac o poză cu ele. Doar pentru că aveam niște pantofi negri asortați la blugi cu aceeași nuanță – conici (oarecum ‘mulați’ pe picioarele mele skinny); superbul trench bej asortat la șosetele de aceeași culoare, trench legat în față prin două noduri. Iar mai sus, la gât, înfășurată frumoasa mea eșarfă de un galben-tomnatic, cămașă-n dungi alb-albastre și închisă până la ultimul nasture (așa cum îmi place mie); peste care un veston din lână cu nasturi de lemn. Și într-un final, geanta de bunic maronie – la mână!
Îmi pare rău că am ezitat să le cer o referință. Data viitoare se va întâmpla cu siguranță! Vă mulțumesc.
Apoi, o fată simpatică. Pot să jur că știa limba franceză; mi-a cerut ajutorul – pentru că „m-a văzut îmbrăcat mai boem”; să o îndrum spre Centrul Cultural Francez. Dar asta în altă zi, în alte haine, în alte gânduri și cu altele pe suflet.
Cam atât. Cu bine,
Andrei-Ionuț

29 Octombrie 2011

2 comentarii leave one →
  1. sâmbătă, 29 Octombrie, 2011 21:56

    Girls just loves you!!🙂

    [Vreau si eu melodia ;;)]

    • Duminică, 30 Octombrie, 2011 09:29

      Trimit pe e-mail.

Lasă un răspuns

