Skip to content

Dorintele excita, banul atrage, iar Iva te respinge

vineri, 16 Septembrie, 2011

https://tzontonel.files.wordpress.com/2011/09/tunglio.pdf (play music!!!)

Iva este fata pe care o văd şi nu o cunosc. Cu părul scurt, căci altfel gândirea ar deveni o adunare de haos și nespiritual, iar ochelarii de vedere pot fi o alternativă a sensibilității și inocenței cumulative. Așa cum numele meu este luat din Chimie, Ion; uneori Cl, alteori Ca2+ și de foarte puține ori Na+ – la fel de bine Iva te respinge. Sau te poate respinge! Când eu mereu mi-am dorit o relație personală, profund explorată de imaginație implicând de fiecare dată un anumit nivel de satisfacție cosmică; unde transparența trebuie să fie între 1 și 2. Astfel, intervine o anumită nevoie de mărturisire figurată: motivațiile profunde și secrete pentru care încă nu m-am împlinit fixează ideile labirintice într-o configurație de care doar două persoane aparțin, . În esență, eu sunt una, iar cealaltă știu sigur că nu e Iva, e mai mult de atât.

No comments yet

Lasă un răspuns

