Skip to content

Debilitate sfruntata

Duminică, 21 August, 2011

https://tzontonel.files.wordpress.com/2011/08/nows-the-only-time-i-know.pdf (play music!!!)

Aşadar, sunt tot eu. Reîntoarcerea la gunoiul din curtea trecutului, mă face să-mi doresc cele mai reci culori şi să dau dracului unica realitate despre ce devenim. Încep tabloul. Sufletul, urmat îndeaproape de minte, există doar ca unică ipoteză, cusută pe viu folosind cea mai proastă aţă. Apoi, oamenii naturali sunt translocaţi celor mai proaste gusturi, astfel că schimbul de inocenţă are loc. Vrei să arunci de pe mine tot restul lumii, să mă sugi şi să mă mesteci disperată. Mestecat de alte guri. Sunt, o bucurie scăpată să facă totul, fiind îndestulat de gândurile dificile pe care le am zi de zi: nu mă opresc din acţiunea pe care mintea şi imaginaţia o îmbină indiferent de situaţie. Însă! nu mă pot stăpâni din a încerca şi de a face ce pot, ce vreau; şi niciodată nu voi lăsa să fie făcut după mine. Aproape, niciodată.

Nu ştiu ce vreau. Nu cred în certitudine aşa cum nu cred în preoţi & co. De cele mai multe ori mă ofer pe mine însumi şi mă pierd rapid, timp în care se produce expresia lor distrugătoare: de flecăreală continuă, de nesimţire şi guri amare, de suflete scobite până la sânge. De cum îi văd, îi recunosc; însa refuz să-i înţeleg. Unele poşirci caută plăcerea în cei mai comuni oameni, morţi devreme, în cele mai regulate persoane, până când culorile tabloului ating cele mai profunde game. Figurine sparte.

No comments yet

Lasă un răspuns

