Skip to content

Discursul de la ora noua

Duminică, 24 Iulie, 2011

https://tzontonel.files.wordpress.com/2011/07/tempus_fugit1.pdf (play music!!!)

Oameni, eu vă urăsc, ca mulţi alţii. Şi nu pentru asta am venit pe lume, nu pentru asta am prins cei douăzeci şi trei de ani; ci pentru un adevăr adevărat – dincolo de viaţa supusă metamorfismului de contact.
Expresia naturală a feţei mele este cea a unui om singur care nu acceptă lumea, fiind îmboldit doar în ceea ce fac; cu sufletul aparent închis, cu o nobleţe descrisă de gradul cel mai înalt al eroismului – mă ofer doar pe mine însumi, iar pentru orice justificare stilistică încerc să găsesc profunzimea prin care mintea celorlalţi poate fi înţeleasă, şi înţelege, că nu este reprezentarea mea. Astfel, ajung să mă salvez printr-un ultim curaj, de mine.

No comments yet

Lasă un răspuns

