Skip to content

Aparitia

marți, 5 Aprilie, 2011

https://tzontonel.files.wordpress.com/2011/04/what-else-is-there.pdf (play music!!!)
Stare interioară. Influx de măruntaie în momentul în care mă am doar pe mine, așadar, elementele ce mă compun sunt într-o stare efervescentă de meditație. La 20 de ani, lumea ajunge să se trezească oribil, se incubă și se dizolvă ușor într-o vomă aproape uscată.

~

Simpla cunoaștere. Am rămas împărțit în eu și restul de culegeri concentrate pentru a periclita sensul cunoașterii. Deși capul atârna de noduri umane, mă mențin treaz, mai ales când trebuie să transform prin distrugere. Brusc, să trăiesc pentru tot dreptul pe care-l am.

~

Refractar. Aici nu voi scrie despre viitor și nici nu se va citi deloc. Tendința de a formula dragostea perfectă din descompuneri, îmi izolează două cuvinte pentru care dragostea mea neroditoare precipită fără sfârșit: puțină răbdare. Are loc astfel… procesul.

No comments yet

Lasă un răspuns

