Skip to content

Oricum, tot Andrei

sâmbătă, 8 Ianuarie, 2011

https://tzontonel.files.wordpress.com/2011/01/place.pdf (play me!!!)

Pietre purtate-n vânt; repede-mi sar prin gând. Andrei, singur, dar nu oricând. Pun ceasul jos, după ce-l întorc; si-ncep. Iau loc.
Să-mi bag o mână pe sub piele, s-ajung la vene. Le adun, le strâng şi trag de ele. Scot. Mă adun. Mă opresc. Intervin.
Nu vând nimic, şi nu o spun când mă opun; ca pe o demonstraţie de stradă pentru plebea majoritară şi frustrată. Educaţia multora este servită conştient la TV sau prin modele de viaţă; …întreabă doamna de după casă: ‘cu ce vreţi?’, iar tu indiferent  ‘…de toate’; ca şi cum nu contează că te îmbeţi cu un vin roşu sau râgâi plăceri nesimţite cu bere, important este că baţi orice aşteptări. Comportamentul de prost gust te conduce spre pronunţia cuvântului: misogin. Te declari şi de aici începi să joci un rol. Refuzi să aştepţi şi să-ţi accepţi trecutul, oricare ar fi el. Vrei să te răzbuni, ca şi când ăsta ar fi ultimul lucru. Îndobitocit, te învârţi doar pe lângă cele frumoase, poate într-o lungă Duminică şi al naibii de plictisitoare îţi aduci aminte că mai există şi ‘celelalte’. Aspectul tău, dorit dar şi săvârşit dupa ani de mitocănie, minciună; ţopârlan zi şi noapte cu fel şi fel de fapte – toate astea te închid într-o cuşcă: găinarule.
Îmbuc nişte ciocolată şi strig: toate fetele pe care încerc să le cunosc sunt foarte frumoase; şi culmea! oricât aş căuta similarităţi, nu găsesc. Totodată, cu scuzele de rigoare, spun: aş fi dispus oricând să vă sărut de fericire, timid din scrânciob; într-un copac uscat, peste un pat de frunze, într-o poză de ‘profil’, în noroi (cu noi), singuri în casă, în vântul de la etajul 10; ori… puteţi continua, eu mă retrag în gusturi şi gânduri. Oricum, singurul Andrei.

One Comment leave one →
  1. vineri, 28 Ianuarie, 2011 02:23

    Cine canta in melodie… super cool! Am intrat aici cautand scara timpului geologic, si am zis sa dau sa vad si ce se scrie pe aici pe blog. Nu e de interesul meu, dar melodia imi place. Imi poti spune cine canta?
    Ms

Lasă un răspuns

