Skip to content

Măcar bun simţ

marți, 4 Ianuarie, 2011

https://tzontonel.files.wordpress.com/2011/01/dance-dance.pdf (play music!!!)
Îndrăgostit de lucruri mărunte sub care imaginaţia, inteligenţa, ambiţia şi demnitatea se dezvoltă. Cresc. Rămân vizionar, iar gândurile tot nu mi le pot controla. Şi nu! Prezentul meu nu mai este gri, ci mai degrabă exploziv. Iar unica condiţie se află în spatele puterilor latente, gata să-mi demonstreze pas cu pas, acelaşi mecanism cu piese care mai de care. Oricând, mizerabile. Trag linie.


Totuşi. O problemă. Adesea îmi este greu să accept duşmanul neîmpăcat de toate rezultatele obţinute abuziv, dacă nu prin aservire. De faptul că firescul trebuie confruntat mereu cu personalitatea. Sau confundat! Deci! Omul odată stricat greu mai poate fi mâncat, pe când – conştient fiind – s-a îndepărtat de valorile naturale, alea care erau mai mult decât evidente: vise, gânduri, cuvinte şi multe întrebări de mic copil; când o să fiu mare… ştiu că de multe lucruri ar râde şi un surd, care la rândul lui un vis sigur nu l-a uitat.
A-u-z-i!
Eu am vrut să ajung comedian, sau să cresc în lumea filmului. Eram mic, cum sunt şi astăzi. Cu multe dorinţe neîmplinite. Încă. Şi cine ştie peste ani ce o să spun despre trecut. Oricum! vreau să ajung la tine, acolo unde părerile altora sau gândurile sub care se află ceilalţi – dispar. Înrădăcinate cu exemple improprii. Nu mi-am pierdut aspiraţiile, dar mai ales iubirea pe care trebuie sa o aibă orice copil.

Vă rog să terminați prin a citi asta, în răspunsul “Compromis după compromis“. Apoi să încercați să iubiți, viața e al naibii de scurtă!

5 comentarii leave one →
  1. iacomi marcela permalink
    luni, 12 Septembrie, 2011 03:48

    cantecul e superb…ma intoarce la inceputuri…cand eram o simpla fiinta ce privea timid catre infinitul lumii….si tare ma tem ca m-am pierdut printre randurile macabre ale prostiei lumii noastre…oricum ma incapatanez…astept regasirea…rugaminte…zi-mi si mie numele cantecului….;)

    • luni, 12 Septembrie, 2011 20:24

      Buna Marcela, melodia se numeste Dance Dance Dance si o canta Lykke Li. Pe curand…

  2. joi, 6 Ianuarie, 2011 14:00

    Hello there!
    Nu conteaza ca suntem copii🙂 Daca n-am fi, ne-am lasa dusi de valul asta de mediocritate care ia tot in cale. Mie inca mi-ar mai placea sa fiu stand-up comedian, seems such a wonderful job!
    Multumesc pentru Blogroll, abia acum am vazut🙂

  3. greenteena permalink
    miercuri, 5 Ianuarie, 2011 16:41

    Aprob, inca suntem copii.
    ~din ganduri, amintiri proprii „Cand o sa fiu mare voi fi calatoare”

Trackbacks

  1. Compromis //iluzoriu sau incub « Young and radioACTIVE

Lasă un răspuns

