Skip to content

Ceva din trecut. Ateu! //

sâmbătă, 18 Decembrie, 2010

Mi-am făcut curăţenie în contul de Gmail şi am dat de următorul e-mail făcut împreună cu 2 foşti colegi. Iacătă ce a ieşit:

To: contact@predic.ro
Subject: O întrebare care provoacă nedumeriri lumeşti şi spirituale

Împreună cu fraţii mei şi întrega comunitate de pastori ai Bisericii lui Onan protestăm împotriva prozelitismului pe care îl faceţi zi de zi. În numele frăţiei vă declar profanatori ai credinţei, schismatici şi eretici.
Cu speranţa că vă veţi îndrepta, vă trimit salutul meu apostolic. Vă rog să îndreptaţi rugăciunile voastre către oamenii care se află „în păcat”.
P.S. Aştept un răspuns elocvent din partea comunităţii voastre. Ţin să vă amintesc că avem drept principiu fundamental învăţămintele Sfintei Scripturi, şi mai exact Sola Scriptura; dar noi avem preoţia ministerială. Nu vreau să mă laud, dar, în lucrarea mea de licenţă am studiat problematica credinţei într-o formă incipientă atât cea cu un caracter haric, cât şi cea sădită în mod ontologic în inima omului, cu titlul: Credinţa între a fi şi a nu fi. Perspective şi reconversie.
Noi considerăm că sufletul este şi va rămâne nemuritor. Totodată, considerăm ca reîncarnarea este o alternativă la credinţa care ne eclipsează (ortodocşi şi catolici) iar mântuirea constă în dialogul cu Dumnezeu.
Scris este: nu judecaţi şi nu veţi fi judecaţi, pentru că Domnul a spus: ajută-i!


Directoratul Comitetului Onanist Român (D.C.O.R.), str. Credinţei, nr. 666, IAŞI, ROMÂNIA

 

If god is there find him in the Universe
with a telescope and don’t waste your time in speculation!

One Comment leave one →
  1. sâmbătă, 18 Decembrie, 2010 08:13

    Amintiri …Frate Andrei, mare schismatic si eretic mai esti!🙂

Lasă un răspuns

