Skip to content

Către noua generaţie: De la trecut la tânărul de 22 de ani #2 Trăindu-mi trecutul din preajma lor. În scris

miercuri, 3 Noiembrie, 2010

https://tzontonel.files.wordpress.com/2010/11/capsize.pdf (play music!!!)

Vă rog să începeți prin a citi asta, ceva în legătură cu viața mea, în răspunsul “Cum reuşesc“. Apoi folosiți butonul din stânga sus (back) al browser-ului și continuați cu ceea ce urmează.

2. Trăindu-mi trecutul din preajma lor. În scris
Aţi distrus totul. Voi oameni, voi sunteţi cei care au distrus adevărul despre viitor. Vă prefaceţi că iubiţi natura, însă o stăpâniţi distrugând-o. Voi şi răutatea. Aroganţa. Voi şi neputinţa, falsurile, dispreţul, risipa, plictiseala, lenea, egoismul, cruzimea, laşitatea, dezordinea. Voi care iubiţi opac.
Eu îmi cheltuiesc viaţa nu pentru că firea mea este risipitoare, ci mai degrabă pentru că trăiesc într-o lume eliminatorie, în care îmi asum dreptul la supraveţuire. Lupta pentru << mai bine >> o dau cu mine însumi, iar cu voi nu am decât un scop. Un vis. În care încercaţi să imitaţi arta. Eu ma opun, rezist şi lupt ori de câte ori în jurul meu atârnă << într-un cuvânt >> mitocănia.
Voi, nu aveţi curaj să trăiţi viaţa cu adevărat. Sunteţi şocaţi când unele vise se pot împlini. Stricţi şi materialişti, voi sunteţi împotriva spiritualităţii. Îi transformaţi pe cei de lângă voi în indivizi prefăcuţi şi snobi.
Să nu uitaţi că adevărul este mereu de jos în sus. Niciodată invers. Niciodată!
De aceea majoritatea:
– uită de unde au plecat;
– uită ce au spus ieri, uită începutul;
– uită trecutul;
– nu uită însă scopul lor. Acela de a abrutiza.

Nu vă mai minţiţi; de aceea începeţi să vă plictisiţi. Deci,
Voi chiar nu admiteţi nimic interior? nimic opus lor?

3. De ce-mi plac fetele cu ochelari? Iată, de ce iubesc.
> aici am scris

Lasă un răspuns

