Skip to content

Trag linie minus trecut

sâmbătă, 30 Octombrie, 2010

https://tzontonel.files.wordpress.com/2010/10/love.pdf (play music!!!)
Când colo, ce văd? o frumoasă, frumoasă. Chiar lângă mine, în stânga, când în dreapta. Mi-am dorit foarte mult să mă trezesc, măcar din gâlgâiala a tot ce rămâne scris. Atât. Înţelegi?
Mă scriu la fel de răbdător, poate mai răbdător. Înfipt în multe rânduri, unul mai îndepărtat de celălalt. Legate strâns de un egoism prietenesc, de greşeli superficiale, îmbibate în mult suflet, ca mai apoi să le pot băga într-un cuptor numit viitor. Un gust pentru fiecare. Am.

Mă văd cu un alt ceas, cu un maro şi un verde fistic, ori cu un gri şi un albastru regal. Plin de idei. Greoi în exprimări. Dornic să-mi explic fiecare gest interior, fiecare cuvant din gând.
Adică.
Dispreţ, mizerie şi nimic mai mult. Iar reuşita alternativei la care am parte este abia începutul. Ma  întorc.
Asta face parte din realitatea ce mă înconjoară, unde majoritatea oamenilor au câte două, trei capete. Mâinile precum crengile unui copac. Sau, mai mult – fură, lovesc, iar în final cerşesc. Hai! Joc de imaginaţie. O singură dată. Da? Astfel, pe rânduri:
> schimbarea radicală a vieţii mele nu se va produce decât atunci când voi trece peste 25 de ani;
> găsesc multe cuvinte în ceea ce am însemnat şi ce nu voi înceta niciodată ~ să gândesc;
> iar ceea ce mi se cuvine, işi schimbă mereu numele;
> m-am transformat într-un scalv al obiectelor mici şi neimportante;
> nu-mi este ruşine să fiu eu însumi, e doar vina ta că încerci să fii ceea ce nu eşti;
> nu-mi aparţine nimic, nici măcar eu; sunt dat oricui, oricum şi oricât;
> pentru că aşa sunt eu, iar asta nu mai e de foarte mult timp ~ o poveste de dragoste.

Nu mă predau, nici nu mă retrag. Am atâtea lucruri de spus. Abia am început. Nici vorbă de sfârşit.

No comments yet

Lasă un răspuns

