Skip to content

Preambul: Nu ştiu ce titlu să pun

Duminică, 26 Septembrie, 2010

https://tzontonel.files.wordpress.com/2010/09/from_z.pdf (play music)

Propag inconştient sentimentul de nepăsare, de o ducă fără bilet de întoarcere; aşa cum toată viaţa am alergat cât m-au ţinut picioarele. „Unul cu viteză … înainte!” „M-am dus!”.
Şi uite aşa adorm, timp în care-mi scrijelesc în gând „to do”-ul de mâine, idei pentru care uneori îmi mulţumesc – pe coloane:
surprinzătoare          realizabile
ingenioase                  maleabile
mirifice                        discutabile
Asemenea şi gândurile astea ce tot zic că-mi dau bătăi de cap; ambele, pot intra în entitatea lucrurilor târzii.
Astfel.
Dimineaţa, mă trezesc liniştit şi inventiv să-mi conduc picioarele şi mâinile, fiecare gest dar mai ales mintea, iar seara nu mai conduc nimic. Orice este posibil.
Apoi.
Prezentul îl sufoc cu multă muncă, sport şi grijă pentru detalii de orice fel, iar viitorul defalcat de -un trecut- din care nu-mi doresc decât să fi învăţat ceva. Încă mai învăţ. Pot spune că nu m-am aşteptat, ori gândeam prea departe, ori mult prea aproape. Da, despre viitor vorbesc, iar spre norocul meu – un viitor acceptat chiar şi de cele mai lăuntrice gusturi. Sper să nu mă părăsească norocul.
Iar în final.
Eu, mă cunosc şi parcă tot nu-i destul, am schimbat dar am şi pastrat, am greşit dar am şi iertat – un lanţ cu bune şi cu rele. Lucrul cu adevărat important e că voi încerca mereu să fiu mai bun, şi că nu mă voi lăsa cuprins de tendinţele sau de gândurile meschine ale unora – transformate mai devreme sau mai târziu în fapte. Iar Ea, nu o cunosc.

No comments yet

Lasă un răspuns

