Skip to content

Cvasi-conştient

miercuri, 28 Iulie, 2010

https://tzontonel.files.wordpress.com/2010/07/by-the-monsters.pdf (play music!!!)

Toate aceste reacţii provin din subconştient,
deodată ce
îmi doresc să funcţionez normal; subconştient obligat să mă îndepărteze de tristeţe şi să mă ducă spre o oarecare fericire. Am spus: oarecare!
Căutând mereu zâmbetul şi mulţumirea de sine, strâng bine şireturile – egalând capetele rămase, ori fac nod scurt – dornic de o schimbare.
Sub
conştient cu un set sau o listă de reguli lipsă. Un singur exemplu: dacă se întâmplă ceva rău, atunci dă-te-napoi. Şi multe contraexemple, după cum urmează:
Două picioare îndesate adânc într-o cutie goală peste care este pus un cap-
ac
ascuţit doar la gândul că orice este posibil, chiar şi acele furtişaguri de personalitate. În rest, n-am înţeles de ce trebuie să mă deranjeze omul, când, nu e decât o cutie goală. Iar,
la urma urmei, nu este decât un subtotal a lucrurilor cu ce o să rămână. Duc ura până ajung să uit că mai există, când în sfârşit pot să ating ceva curat, durabil şi neinfluenţat de cutii lipite
cu şi de
propriile interese,
nimic comun
nimic străin sau
nimic adevărat.

Am descoperit pe cineva! Asta e meteahna unora, se lasă descoperiţi într-un mod incomod: când se întâmplă ceva rău, atunci se dau înapoi.

No comments yet

Lasă un răspuns

