Skip to content

Asta nu e o poveste de dragoste

vineri, 14 Mai, 2010

https://tzontonel.files.wordpress.com/2010/05/dimension.pdf (play music)
Iau pixul şi scriu. Lumea mea e altfel; stâlpi aliniaţi perfect, nori ce se suprapun, cuvinte foarte multe – dar mult mai multe gânduri, căutând mereu un înţeles căci în lucrurile mărunte te poţi regăsi, poţi învăţa, te poţi dezvolta.

Totul este mărit şi totodată amplificat în imagini, îngăduit şi visat cu o zi precedentă sau săptămâni, luni. Am un sistem complex de a gândi iar excesul mă duce la stări de scris, este greu să mă mai schimb, îmi este imposibil să devin unul simplu, pragmatic în gânduri şi sentimente, unul sculptat în prezent – condus de omul general şi dezastruos.

Sunt corect sau cel puţin am încercat, faţă de oamenii pe care-i iubesc, la care ţin, pentru care mă risc, mă dezvolt, ajut, visez şi câte şi mai câte. Pentru care mai-.
Ideea este una. Nu pot să plâng pentru cei care nu-mi induc decât prezent şi atât – exact! cei falşi. Iar „să plâng” este o figură de stil, o formă de sacrificiu. Dar să ţineţi minte, am mai greşit şi eu. Nici nu vreau să mai aud de cifra 2 sau 3 (o a doua şansă – e o porcărie). Ce naiba! poţi ierta şi de 101 ori, asta nu înseamnă că va urma 102. Trebuie să ştii de ce ierţi, pentru cine ierţi. Greşelile mele (după cum am mai spus) ajung uneori să rănească mult, însă niciodată nu este rău intenționat ci doar superficial. Aveţi răbdare!

De lucruri insuportabile. Nu am fost condus şi nu voi permite niciodată. La mine niciodată nu a fost vorba de o iubire impozabilă, am facut totul cu un suflet neimpozabil.
Fiecare zi este ieftină, mă trezesc şi plec. Mă întorc târziu văzând cu proprii mei ochi cum spulber şansa la ceva mai bun.

Dezumanizarea prin prostia generată de cei oportunişti şi înfometaţi de rău, unul dintre lucrurile care m-au afectat, unul dintre nedreptăţile „câştigate” de mine sau oferite mie de societate ca alternativă sau mai degrabă ca pedeapsă pentru că am încercat să iubesc, să-mi depăşesc condiţia de obiect; asemenea femeilor.

S-a acumulat prea multă minciună de sine şi m-am uitat ce vrei tu de fapt, cine eşti şi că doreşti să devii un om dependent de lucruri inutile pe termen mediu şi lung. Impulsul apartenenţei la o viaţă activă şi prezentă de mulţi prieteni te transformă într-un sclav al regretelor – mai devreme sau mai târziu. Orice gol înseamnă ceva, aşa cum orice persoană are şi defecte.

Am propria voinţă de personalitate, mă conduc şi voi reuşi cu sprijinul a câtorva persoane. Pentru care mai târziu voi plânge, dar până acolo vor avea tot respectul şi susţinerea mea. Nimic nu-ţi aparţine ţie, iar munca ta nu înseamnă nimic!

Nu mi-a fost niciodată ruşine să fiu eu însumi, uneori am plans, alteori am râs, viaţa de acasă o pot împăca cu viaţa personală. Nu te-am acuzat niciodată, ci acţiunile. Nejustificate, nedemne de adevărul care-l pretindeam a fi dincolo de cuvinte, mai presus de fapte.

Nu numai braţele le-aţi vândut, ci însăşi viaţa voastră;
sclavilor.

5 comentarii leave one →
  1. marți, 27 Iulie, 2010 23:15

    Super, ai articole interesante.

  2. marți, 18 Mai, 2010 02:24

    „Nu pot să plâng pentru cei care nu-mi induc decât prezent şi atât – exact! cei falşi.”

    Chestia asta n-are pic de sens. De când Dumnezeului cei care „îţi induc prezent” sunt falşi? Şi de fapt, ce înseamnă sintagma asta – „a induce prezent cuiva”? Există în codul de referinţe lingvistic actual? Deja îmi imaginez nişte tipi masivi cu nişte aparate pe care le cară în spate asemenea vânătorilor de fantome din filmul acela celebru, care ameninţă în stânga şi-n dreapta: „Ţi-l dăm! Îţi pompăm prezent în vene!”. Serios, ce-nseamnă asta?

    • marți, 18 Mai, 2010 08:48

      > Răspuns pe e-mail.

  3. Victoria permalink
    sâmbătă, 15 Mai, 2010 03:19

    apropo de a avea rabdare

    • sâmbătă, 15 Mai, 2010 21:57

      Imi place foarte mult cum incepe.

Lasă un răspuns

