Skip to content

De ce nu am mai scris?

marți, 27 Aprilie, 2010

Am fost foarte ocupat în ultima vreme, mă trezeam dimineaţa, mergeam la facultate, mâncam, vorbeam, obosit mă întorceam, muzică ascultam, film vedeam, dormeam – şi doar un gând aveam, să fie totul perfect pentru că lucram – The Raman study of amphiboles. Eu nu vreau să las loc de regrete, am facut tot ce mi-am propus şi mă bucur foarte mult. Defapt, ma bucură foarte mult
lucrarea!
nu aţi ghicit
nici nu mă aşteptam, nici nu vroiam.

Am reluat şi îmi schiţam în creion; visele, gândurile, dorinţele – nici nu vă pot spune câte schimbări am făcut. Deci, am terminat ceva la care lucrez (staţi să mă uit) din: 10/16/09 15:22:54, poate că şi mai devreme de această dată. Şi parcă nu a fost de ajuns pentru ca în tot acest timp alte vise, idei mi s-au împlinit. Mulţi ştiu însă puţini realizează că e o perioadă foarte importantă din viaţa mea, trebuie să muncesc mult mai mult, să învăţ, să lupt – ce-mi mai rămâne?
Să iubesc
şi
să fiu iubit
chiar dacă asta presupune foarte multe.

S-au întâmplat foarte multe, viaţa mea s-a schimbat în bine dar şi în rău. Timpul îmi omoară iubirea, iar dorinţa de a fi fericit este strict dependentă de viitorul pe care nu-l cunosc, este incert – îmi este frică. Pentru că vreau să reuşesc, vreau să nu dezamăgesc.

Nu ştiu cât de des voi scrie (cel puţin pentru moment) deşi îmi sunt dator, iar când voi fi în Belgia promit să scriu aproape în fiecare zi. Iar când voi fi cu Ea voi scrie înzecit Ei (am destule plicuri).

Timpul şi dorul de Ea, sunt două lucruri care-mi lipsesc şi mă apasă, mă dor. Eu, m-aş considera perfect dacă aş avea un început din fiecare.

Am terminat lucrarea (revin cu amănunte curând [.pdf], aştept să fie publicată);
am obţinut biletul pentru Gent, Belgia (abia aştept);
mi-am luat ceas şi multe haine (altfel nu pot, asta mă relaxează);
urmează o Ea (cât trebuie să mai aştept?)
şi un laptop (dacă dă norocul peste mine şi găsesc o geantă cu bani – fix pentru un laptop);
a, era să uit – şi multă muncă (e mai mult decât plăcere).

Închid aceste fragmente cu un screenshot.

Asta înseamnă ordine la mine (click pe poză)!!! A, şi asta nu e tot.

Andrei

2 comentarii leave one →
  1. marți, 18 Mai, 2010 22:56

    Ce ii acolo doar tu sti:) asta e windows 7 ?

    • marți, 18 Mai, 2010 23:26

      Da, windows 7.

Lasă un răspuns

