Skip to content

Transylvania Hostel

marți, 30 Martie, 2010

Totul despre Hostel este un blog inteligent şi plin de pasiune, pasiunea ta Dorine! Pasiunea lui Dorin de a avea propriul  hostel, mai exact ZUBU Hostel. Cu toate aceastea „activează” în domeniu, mai exact lucrează la: Transylvania Hostel.
Am citit post cu post, am aflat şi totodată am învăţat foarte multe. Am facut o recenzie ori mai degraba ‘o monografie’ a blogului. Dar înainte de a o citi fac un scurt rezumat (atenţie! sunt o fire perfecţionistă, îmi cer scuze dacă uneori pun preţ pe detalii ce nu-şi au rostul).
Foarte interesant că la finalul oricărui post, cel care citeşte poate spune dacă e un post/o informaţie distractiv(ă), interesant(ă) sau extraordinar(ă). Îţi recomand să foloseşti justify la text şi diacritice – este foarte important pentru că dă o notă de seriozitate, siguranţă a informaţiilor. Îmi place că ai implementat în slide-ul blogului (în dreapta) widget-ri cu legatură pe site-ri de profil – ce vin în ajutorul călătorilor (‘Bilete de avion, Mersul autobuzelor, […]’). Te sfătuiesc să adaugi şi un widget de convertor în valută şi cursul valutar. Google rank 4/10 arată calitatea din orice punct de vedere a blogului şi nu în ultimul rând raportul număr de postări/rank – foarte bun. Recomand un nou banner, eventual un banner lung cât e lungimea header-ului de la temă – e o trecere prea stridentă între vişniul ăla şi bannerul propriu-zis: „totul despre hostel by dorin taranu”. La urma urmei header-ul aduce un plus de personalitate.
Lăsând partea tehnică, îţi recomand un lucru care l-ai tot auzit şi o să-l tot auzi – postări mai dese.

Succes şi sănătate – sunt lucrurile cele mai importante.

Februarie 2009
Postul 1 (,,Backpacking” sau ,,Nevoia de calatori liber”)

De ce foloseşti link-ri sub formă de text şi atât?

Postul 2 (Hostel VS Hotel)
Sincer, ca şi mulţi alţii nu ştiam care e diferenţa dintre Hostel şi Hotel până să citesc acest post. Postul conţine şi un filmuleţ – ceea ce e un plus de ‘imagine’.

Postul 3 (Un altfel de hostel)
Curiozitate: avion transformat în hostel.

Postul 4 (Retinerea romanilor fata de hostel)
Aranjarea în text a pozelor – mai trebuie lucrat la capitolul ăsta. Iaraşi un plus de imagine (video).

Postul 5 (O noapte in celula)
Un sfat: foloseşte un hosting extern de imagini (flickr, photobucket şi altele).

Postul 6 (Cum sa alegeti hostelul potrivit)
Un post foarte interesant mai ales finalul sarcastic – la adresa hotelierilor.

Postul 7 (Galeria de arta Zic…)
Un post – extra.

Postul 8 (Spiritul hostelului)
Mi-a placut foarte mult acest paragraf: „Trăieşte viaţa că doar o secundă avem şi nu putem să o schimbăm dar o putem trăi cum vrem.” Mi s-a facut pielea găină pentru că ştiu piesa! O ascultam când mergeam acasă (pe tren). Sunt mai multe variante – eu ascultam un punk-cover (Less Than Jake – I Would Walk 500 Miles, o postez mai jos). Superb!
https://tzontonel.files.wordpress.com/2010/03/i-would-walk-500-miles.pdf

Postul 9 (Hostelul bate filmul)
Am un răspuns în ceea ce priveşte dorinţa mea când este vorba de o vacanţă: vreau „să fie una de neuitat să vă puteţi lua prietenii şi să mergeţi oriunde găsiţi hosteluri şi să cunoaşteţi oameni noi cu care să petreceţi până în zori?”

Postul 10 (Clujul prin ochii tai !)
Nu trebuie spaţiu între ‘tăi’ şi ‘!’ – deci: Clujul prin ochii tăi! Sincer nu am fost niciodată în Cluj (doar că am schimbat trenul – deci în gară şi atât). Îmi doresc să merg pentru că tot auzeam de la prieteni că vor să facă facultatea acolo, ori de la TV auzeam tot felul de lucruri comparabile cu statele EU – ce-mi vine-n minte acum: camere video foarte performante la majoritatea intersecţiilor, străzilor principale sau faptul că se construieşte un al doilea stadion de fotbal (standarde EU) – fiind şi eu unul din milioanele de microbişti.

Postul 11 (Top 6 al celor mai bune hosteluri din lume – partea intai – )
Un sfat pe care l-am dat şi la început: să pui şi link nu doar text (când introduci un site în post). De ce în titlu găsesc „Top 6 al …” iar în link „Top 10 al …”?

Postul 12 (B’Sides – Un mediu neconventional)

Postul 13 (Top 6 al celor mai bune hosteluri din lume -partea a doua-)
Sfaturi foarte bune, ca şi încheierea dealtfel.

Postul 14 (Ce este un hostel??)
Ai scris „închiere” intenţionat sau e o greşeală de scriere (neatenţia/graba)? Oricum îmi place că ai pus acel audio-video în încheiere.

Martie 2009
Postul 15 (HiHostels si Hostelworld)

Uite un articol pe cât de scurt pe atât de bun. Observ că ai pus link-ri şi nu doar text cu site-ri externe. O altă apreciere (mai mult SEO): foarte bine că foloseşti în text/post link-ri interne către alte posturi.

Postul 16 (Legitimatia Youth Hostel Romania)
Un post informativ. Îţi recomand să mai adaugi o categorie la „Reacţii”, exact cum am spus mai devreme: Informativ.

Postul 17 (Alpin Express – ,,Spiritul naturii”)
Îmi place cum abordezi finalul la fiecare post: „Învaţă să trăieşti viaţa că pe o aventură !!!”. Nu mai pune spaţiu între cuvânt şi ‘!’.

Postul 18 (Hostelul si criza economica)
Ha ha, îmi place ce video-audio-ri postezi – genială piesa (Ska rulzz).

Postul 19 (Zece lucruri de ce sa alegi un hostel…)
Ai subliniat foarte bine ideea cu poza şi filmul – face cât 1001 cuvinte (de ce 1 la sfârşit? pentru că reprezintă perfecţiunea şi infinitul).

Iunie 2009
Postul 20 (Vine vacanta…Vin concediile)

Uite, aici de ce ai folosit doar text la link-ul către blogul tău? De la acest ‘punct’ ştiu numele autorului, numele tău: Dorin Taranu (încântat, Andrei Ionuţ Apopei). Dacă venea/veneau vacanţa/concediile, de ce nu ai postat un pont? O adresă, preţuri – ceva concret?

Postul 21 (Interviul cu managerul Larry Hostel)
Superbă ideea. Primul interviu, semnat, cu link – un post perfect.

Postul 22 (Transylvania Hostel – Perla din inima Ardealului)
Eram atât de curios şi grăbit să dau click pe acest post. Da! Pentru că aici se va distra/cunoaşte/învăţa (… câte şi mai câte) cei 2 norocoşi caştigători ai concursului Transylvania Hostel. Îmi place poza, arhitectura hostelului – îmi place cum arată!

Iulie 2009
Postul 23 (Calatoria si Joaca)

Primul post în care foloseşti justify la text. Adevărul este că în orice calătorie există „joc şi joacă”.

Postul 24 (Un nou concept de cazare ,,Pod Hostel”)
Un concept care mi-a stârnit curiozitatea şi totodată dorinţa de ‘a o face şi pe asta’. Un post mai mult decât interesant.

Postul 25 (,,Big Brother” Hostel)
Coincidenta de nume sau nu, tocmai ascultam: Dance Trauma – Antichristophor columb. Saint Christopher’s Hostel abordeaza o idee unica (din punctu meu de vedere). Am intrat pe link-ul de la sfarsitul postului si am ramas surprins: chiar e pe bune. Vaiii cat rad in momentul asta! Vreau si audio! E fantastica ideea. Merge (in firefox nu merge, doar in IE)!!! Ahhh dupa 1-2 minute apare: „To continue watching you need to sign up. It’s completely free.”; oricum superb.

Postul 26 (Sfaturi utile pentru studenti)
Per ansamblu un post foarte informativ, cu atat mai mult este adresat studentilor. Studentul ce stie sa faca cel mai bine? Sa calatoreasca!

Postul 27, 28, 29 si 31 (Categoriile de hosteluri – Partea I, II, III, IV)
Posturi structurate foarte bine si scrise cu suflet, din placere. Imi place foarte mult pentru ca dai posibilitatea cititorului sa-si scalde ochii, sa vada poze cu hosteluri despre care scrii si dai informatii, link-ri. Primele posturi in care oferi solutii concrete – bravo, pacat ca sunt in strainatate la mii de km.

Postul 30 (Totul despre Hostel – Membru oficial al Hostelworld-ului)
Din acest post imi dau seama ca ai incheiat un parteneriat ceva cu cei de la http://www.hostelworld.com – felicitari.

Septembrie 2009
Postul 32 (Categorii de hosteluri partea a – V-a – Cele mai ciudatele si interesante hosteluri)

Un post distractiv si interesant, dupa cum spune si titlul vine in completarea precedentelor posturi (ce-i
drept, cu o mica diferenta de ‘ciudat’).

Postul 33 (Cele mai bune hosteluri din Romania -I- Bucuresti)
Superb, nu mă aşteptam să ajung să citesc despre hosteluri din România (Bucureşti). Şi asta nu e tot, găsesc informaţii concrete despre fiecare în parte: cum ajung, facilităţi şi multe altele (printre care şi link către rezervări/site).

Postul 34 (Cele mai bune hosteluri din Romania -II- Brasov)
Subscriu la cele spuse mai sus; doresc să mai adaug ceva: am uitat să apreciez pozele cu hostelurile prezentate cât şi cu diferite persoane cazate acolo şi surprinse în diferite situaţii comice – se vede din poze distracţia şi plăcerea de a sta într-un hostel, acolo unde nu eşti singur – şi asta e foarte important.

Postul 35 (SuperBlog 2009)
Era bine un ‘later edit’ cu cine a câştigat, ce gânduri şi pareri ai avut dupa aflarea câştigătorilor la acel concurs.

Postul 36 (Cele mai bune hosteluri din Romania -III- Sighisoara)
O continuare excelentă a posturilor 33 şi 34.

Postul 37 (Motor de cautare Hostelworld)
Un post care vine în ajutorul turiştilor. Îmi place că explici totul pas cu pas şi că ai implementat widgetul respectiv (motorul de căutare).

Postul 38 (Cele mai bune hosteluri din Romania -IV- Sibiu)
Nu vreau să ma repet.

Postul 39 (Cele mai bune hosteluri din Romania -V- Alte hosteluri)
Fiind din Iaşi, am citit cu speranţa să găsesc şi ceva de Iaşi, însă nu am găsit. Vreau să-ţi dau sfatul de a posta şi câteva informaţii despre hosteluri din Iaşi, de ce nu să iei pe judeţe: spre exemplu – Hosteluri din judeţul Iaşi, Hosteluri din judetul Bacău, etc. Ar fi un mare câştig pentru tine (blogul tău) dar mai ales pentru cei care fac zapping pe net în căutare de informaţii cu privire la hostelurile din judeţul pe care-i interesează.

Octombrie 2009
Postul 40 (Descopera spiritul hostelului din inima Transilvaniei)

Ce pot să spun, un concurs pe care l-am ratat. Sper să aflu câştigătorul şi eseul lui în urmatoarele posturi. Citesc […]

Postul 41 (Halloween in Transilvania)
Nu m-aş mira dacă lucrezi la Transylvania Hostel. Să revin la ce vroiam să zic înainte: un Hostel organizat şi cu iniţiativă, plin de curaj. Câte hosteluri că să nu mai zic de hoteluri organizează petreceri cu ocazia unor evenimente gen Halloween? Am convingerea că nu sunt multe.

Postul 42 (Folositi notebook-ul cand plecati intr-o calatorie?)
Un post placut, aliniat si justify in text, poze, informatii si pareri. Ai foarte mare dreptate in ceea ce priveste notebook-ul intr-o calatorie. Din pacate nu am unul, si nu pentru ca nu vreau ci pentru ca nu-mi permit momentan.

Postul 43 (Ce inseamna sa fii receptioner la un hostel?)
Ha ha! Nu m-am mirat degeaba adineauri. Din postul ăsta am aflat (de la tine) că lucrezi la Transylvania Hostel. Nu pot decat sa-ţi urez cât mai multă satisfacţie în munca pe care o faci. E foarte important şi plăcut în acelaşi timp, se vede că faci totul din placere. Citind acest post am aflat că sunt capabil de un astfel de job, însă fără o experienţă şi înclinare spre aşa ceva nu am şanse să scot ce-i mai bun din mine. Spre exemplu tu, din ce citesc pe acest blog, îmi dau seama că e mai mult din plăcere şi crede-mă – puţini sunt acei ce muncesc din plăcere şi pe deasupra au şi un câştig din munca depusă.

Postul 44 (Memorile unui Globetrotter)
Din acest post îmi dau seama că eşti preocupat şi de colaborări, îţi aduci păreri şi stârneşti curiozităţi. „Cui pe cui scoate”, aşa şi aici dintr-o colaborare în alta. Ai commenturi deci feedback, iar unele dintre ele se concretizează în colaborări de genul linkexchange.

Postul 45 (Cu ce va place sa calatoriti cel mai mult?)
Un post plin de amuzament, un post 2in1 – din câte observ ai participat la un concurs/probă cu acest post. Văd că îţi place să călătoreşti cu maşina, sincer îmi este frică de maşină (asta poate pentru că nu am), eu unul prefer trenul (mă sperie accidentele de maşină) – chiar dacă nu este atât de ‘accesibil’ precum maşina – în sensul că nu te poţi duce oriunde cu trenul aşa cum o poţi face cu o maşină.

Postul 46 (Backpacking)
Din acest post am aflat că te cheama Dorin (numele mic) adică nu mai este acea incertitudine (văzând un comment din postul anterior). Mi-a facut plăcere să citesc ceva ‘exterior’.

Postul 47 (One Backpack, No Hairbrush)
Îmi place titlul postului. E bine că sunt posturi şi în limba engleză.

Postul 48 (Locatii unde sa petreci de Halloween)
Era foarte bine dacă puneai mai multe locaţii Româneşti (nu cred că Sighişoara e singura locaţie unde-ţi poţi petrece Halloween-ul, oricum îmi place ideea.

Noiembrie 2009
Postul 49 (Finlanda: o noua provocare?)

Un post informativ. Justify la text – îmbucurător.

Postul 50 (Sfarsit concurs – Descopera spiritul hostelului din inima Transilvaniei)
Mă aşteptam să dau de acest post cu cei doi câştigători, însă nu mă aşteptam să NU găsesc şi eseurile câştigătoare.

Postul 51 si 52 (Eseul castigator pentru Hostelul Transylvania Hostel – Cluj Napoca si Eseul castigator pentru Hostelul Gia Hostel – Sighisoara)
Adineauri m-am grăbit spunând că nu au fost postate eseurile câştigătoare. Le-am citit pe amandouă, nu pot să spun dacă meritau pentru că nu eu sunt în măsură şi plus de asta nu am citit celelalte eseuri participante la concurs, cert este că s-au simţit şi distrat de minune (câştigătorii, desigur).

Postul 53 (Ne facem o deosebita placere sa va prezentam oferta Complexul Turistic Terra Mythica pentru Craciun 2009)
Un post, o ofertă.

Postul 54 (Chisinau Hostel)
Mi-a placut postul, mai ales că e o experienţă trăită şi expusă în cuvinte şi poze. Bineînţeles, o informaţie pentru cei care doresc un loc de cazare în Chişinău.

Postul 55 (Aveti incredere in agentiile de turism?)
Este un post care stârneşte multe discuţii de o parte şi de alta sunt oameni şi oameni. Eu unul am un singur răspuns şi mereu il voi păstra – va rămâne neschimbat – nu am încredere în agenţiile de turism. Diverse motive, bineînteles, pe care nu stau să le înşir – nu ăsta e scopul.

Postul 56 (Revelion Sighisoara)
Cum am spus şi mai devreme: un post, o ofertă. Şi că trebuia să fie o mică diferenţă: este aceea că am observat o nouă colaborare (linkexchange).

Postul 57 (Achiziţionarea de bilete CFR prin Internet, cu plata online)
Un post foarte util!

Decembrie 2009
Postul 58 (Sarbatorile vin…si la Multi Ani de 1 Decembrie)

Un nou post ce se încadrează foarte bine în tema blogului.

Postul 59 (Istoria si evolutia hostelurilor)
Un post pe care imaginaţia mea îl mută pe la începutul posturilor (acolo îi este locul). Este foarte interesant, asa cum orice ţine de ‘istorie’ este interesant, căci este vorba de cunoaştere la urma urmei.

Postul 60 (Bine ati Venit la Pensiunea RouaDeMunte!)
Ma repet: un post, o ofertă.

Postul 61 (OFERTE ExtraSezon! Herculane 2009 – Pensiunea RouaDeMunte)
Un post, o ofertă.

Postul 62 (Oferta CRACIUN 2009! Pensiunea RouaDeMunte –)
Să mai schimb: o ofertă, un post.

Postul 63, 64 si 65 (Hostelul – Idee de afacere intr-o perioada de criza – I –, Hostelul – Idee de afacere intr-o perioada de criza – II –, Hostelul – Idee de afacere intr-o perioada de criza – III –)
Un articol dintr-o sursă externă, e bine că ai citat sursa.

Postul 66 (Podcast audio si video – Totul despre Hostel)
Un post ‘evoluţionist’. Un post ce vine în ajutorul cititorului.

Postul 67 (Primul podcast audio)
E foarte bine, muzica de pe fundal parcă e prea tare. La cât mai multe!

Postul 68 (Un Revelion Special – Edinburg’s Dogmanay)
Uite abia acum am văzut că şi în banner eşti semnat cu acest nume şi profilul de blogspot – asta ca o paranteză. Ce-ţi spuneam şi mai devreme, e foarte bine că foloseşti link-ri între posturi.

Postul 69 (Dupa 20 de ani …)
Peste 40 de ani probabil vom fi nevoiţi să stăm între 4 pereţi de sticlă înnăbuşiţi cu plasme de diferite mărimi (cam SF dar altfel cum?).

Postul 70 (BBP)
O informaţie utilă pentru orice blogger.

Postul 71 (Hostel de Iasi)
Finalmente – hostel de Iaşi. Un post foarte bun: preţuri, alternative şi bineînţeles răspunsuri la ‘unde iţi petreci timpul?’. Later edit: Banuiam eu că Andreea are o legatură cu acest post.

Postul 72 (Blog de turism)
Acest post îmi întăreşte ideea că în cea mai mare parte a timpului nu faci nimic altceva decât zapping pe net, blogging, şi astea într-o combinaţie armonioasă cu ceea ce înseamnă turism, călătorie, s.a.m.d.

Postul 73 (Brasovul: o „coroana” a Romaniei)
Acest post se aseamănă cu cele în care ai prezentat oferte de cazare.

Postul 74 (Motoare de cautare – Booking[dot]com)
Un post informativ, chiar dacă a mai fost unul asemănător.

Ianuarie 2010
Postul 75 (Daca e Luni, ii ziua de E-Book)

O postare ‘evoluţionistă’ fiind vorba de o carte electronică (.pdf) ce nu se abate de la tema blogului – Totul despre hostel – ,,Conceptul de hostel”.

Postul 76 (Evenimentele culturale si turistice internationale a lunii ianuarie)
O postare despre cum spune şi titlul – evenimente culturale şi turistice. Plăcut ochiului.

Postul 77 (Promo : Alternative Travel)
Un post interesant.

Postul 78 (5 Tepe turistice … in SUA)
Un post aranjat foarte bine, cu poze iar textul justify. La sursă de ce nu ai pus link?

Postul 79 (Cele mai sinistre locuri turistice de pe Glob)
Un post ‘sinistru’, dar care merită citit.

Postul 80 (Podcast – De ce sa calatorim)
Perfect. E atât de bine că oferi posibilitatea (prin ‘podcast’) ‘consumatorului’ de blog/de informaţie să facă mai multe lucruri în acelaşi timp.

Postul 81 (Vacanta pentru oameni Singuri – Singles Camp)
O altă idee genială.

Postul 82 (Hai la schi!)
Nu mă surprinde postul după ce am vazut că eşti un pasionat de ski.

Postul 83 (Start la turismul de cumparaturi! Afara e ieftin! 15 ianuarie – 15 februarie)
Faptul că ai feedback arată calitatea informaţiilor.

Postul 84 (Flashpacking : Un nou concept de calatorie)
Din acest post am învăţat un nou termen: flashpackingul. Un articol informativ.

Postul 85 (OFFTOPIC : Premiul ,,Scriitorul Suprem”)
Nimic de spus.

Postul 86 (Vrei sa pleci in Franta? Alege un hostel !)
Ce ne facem cu acel spaţiu dintre cuvânt şi ‘!’? Era foarte bine dacă scriai acest articol şi în limba engleză sau franceză, bineînţeles – pentru aţi lărgi aria de ‘accesări’.

Februarie 2010
Postul 87 (Cum sa alegi hostelul potrivit)

Acest post chiar te ajută să înţelegi şi să alegi hostelul potrivit.

Postul 88 (Reguli de conduită în Hostel)
Sincer îmi doream şi informaţii din această arie. Şi trebuie să precizez un lucru ce mi-a atras atenţia – diacritice – un lucru în plus. Sfârşitul mi-a plăcut, ai spus tot ce trebuia într-un singur paragraf.

Postul 89 (Vis+Business = Hostel)
Ce vise măreţe ai, un post ce-mi face pielea găină. Ce pot să zic, puţini oameni îndrăznesc şi au curajul să viseze aşa departe. Defapt la tine e mai mult decât un vis. Nu pot decât să-ţi urez succes în tot ce-ţi doreşti. Poate într-o bună zi voi participa la un concurs cu titlul: „La mulţi ani Totul pentru Hostel !” în care premiul I va fi un weekend la ZUBU Hostel.

Postul 90 (Petrece Sf. Valentin alaturi de Transylvania Hostel !)
Fără comentarii.

Postul 91 (Mirajul pachetelor de acasă)
O întâmplare şi o realitate – clasic românesc.

Postul 92 (Canibalism+Moarte+Dezastre=Profit)
Un post ce stârneşte imaginaţie neagră, de a exploata întâmplări ‘gri’ în profit – aşa cum o spune şi titlul.

Postul 93 (Vroiam un hostel)
O poveste frumoasă. La cât mai multe posturi/poveşti … Andreea.

Postul 94 (Încearcă turismul „meteo” !)
Un articol interesant. Ca să fiu „autohton”: la noi ar trebui să fie promovat turismul meteo: viscol- inundaţii, fenomene prezente în toată România.

Postul 95 (Hosteluri doar pentru femei!)
Uiii mi-a sărit în ochi semnul ‘!’ – înţelegi ce vreau să spun. Nu cred că rezistă femeile mai mult de o săptămână – singure :))

Postul 96 (Târgul de vacanţe de la Cluj Napoca 12-14 martie)
Mi-a placut că ai făcut legătura cu celălalt blog (blogdeturism.ro).

Postul 97 (Hostelul – Benificiu şi promovare)
Nimic de comentat.

Postul 98 (La mulţi ani Totul pentru Hostel !)
Am ajuns şi aici. Nu pot spune decât: la cât mai multe concursuri!

P.S. După atâta timp am pierdut şirul numărătorii, nici nu mai dau înapoi – nu mai am timp.

No comments yet

Lasă un răspuns

