Skip to content

Niște nechibzuiți

Duminică, 14 Martie, 2010

https://tzontonel.files.wordpress.com/2010/03/empty-lakes.pdf (play music)

Judecând astfel. M-am speriat când am înțeles trecutul, ba mai mult m-am înecat expirând. Asemeni mie mulți s-au mai înecat în propriul lor adevăr, în sentimentele și gândurile construite în timp – atent și greu, al naibii de greu.
„Coincidiferență”. Trebuie să fii mai rău ca să nu suferi ori trebuie să fii mai bun ca să cunoști fericirea , iar voi vă pricopsiți să alegeți ceva, orice, și nu oricum căci plictiseala e o formă a trândăvelii și totodată timpul este cel care vă presează.
Fără întrebări. De ce răbdarea se bazează pe nou, doar pentru că sunteți mult prea simpli, gri, fără vise mărețe, fără frică, iar sufletul nu-și are locul.
Ne/înțeles. În unele privințe m-am înșelat dar de cele mai multe ori cuvintele, faptele, comportamentul au vorbit. Adunându-se și înclinându-se asemeni unei balanțe spre adevăr. Mă grabesc să trăiesc și ce o să mai râd în viitor de situația actuală. Am învățat-uitat multe, foarte multe.
Sunt dispus să împrumut veselia și optimismul. Logica întâmplărilor îmi spune cum a fost și ce urmează. A fost bine dar va fi și mai bine. Am răbdare, nu arunc ce-mi place doar pentru a schimba ceva, înseamnă să-mi bat joc de tot, să nu mai fiu eu. Sufletul meu nu se schimbă. Știu sigur.
Mereu am fost foarte deschis, iar asta nu e o greșeală. Ceva firesc. Nu sunt un produs, nici măcar un rezultat. Sunt un copil mare, generos, curios și nărăvaș. Greșelile mele ajung uneori să rănească mult, însă niciodată nu este rău intenționat ci doar superficial.
Nu am făcut decât să împart o foaie în mai multe coloane. Pun punct.

Andrei

3 comentarii leave one →
  1. fireflight permalink
    joi, 18 Martie, 2010 13:22

    Da, mai puteai sa mergi, nu spun nu…dar…asta o faceai din pura incapatanare:P

  2. fireflight permalink
    luni, 15 Martie, 2010 22:27

    Esti un copil energic, care mai si oboseste cand merge vreo 20 de km pe jos…cu una ca mine:P

    • luni, 15 Martie, 2010 22:35

      Ha ha! Eu merg si 40, nu cred ca te tine – intr-o zi pana la granita – poate ne baga ‘moldovienii’ in duba :)). Deci, te provoc intr-o zi – de dimineata pana seara – de mers … ha ha – avem unde😉. Stii tu … La intoarcere (acasa, cel mai probabil a doua zi) vom analiza ‘problema’: cat am parcurs, ce traseu …
      Deci?

      Apropo, chiar daca m-am plans ca ma dor picioarele – sa stii ca mai puteam sa merg!!! Defapt … stim amandoi asta.

Lasă un răspuns

