Skip to content

O lume spectrală

Duminică, 28 Februarie, 2010

https://tzontonel.files.wordpress.com/2010/02/law.pdf

Vă rog să începeți prin a citi ceea ce am spus cândva, ceva în legătură cu viața mea, în răspunsul „De ce mereu am iubit?„. Apoi folosiți butonul din stânga sus (back) al browser-ului și continuați cu ceea ce urmează.

Muzica o facem noi. Și visele tot noi le visăm. E foarte important pentru că într-un final sufletul, sentimentele – asta e tot ce contează, tot ce dictează. Sunt cuprins de balivernele unora, în stânga și-n dreapta numai fețe pline de ură, de gânduri meschine. Dar despre asta am tot scris, am simțit mereu și niciodată nu-mi voi stinge ideile. Mai mult decât atât, realități peste care dau în viața de zi cu zi și fără de care m-aș simți altfel.
Aș fi altfel.

Am învățat multe. Cred că e singurul perete alb din imensa cameră a suferinței. Faptul că totul s-a întors pe dos, chiar și fața din oglindă, nu poate decât să-mi fie învățătură de minte; să culeg greșeli, să-mi pară rău și să le corectez. Să culeg vise urâte și să le transform în gânduri ce-mi dau dureri de cap, să le șterg ori să le alung.

Totul s-a precipitat într-un timp foarte scurt, deși sfâșiat de greutăți nemeritate am căzut mai mult. Am fost înecat cu oxigen, am murit fericit, am murit încercând, cu ochii deschisi – zâmbind.

Ocupă-te de viață sau ocupă-te de moarte.

No comments yet

Lasă un răspuns

