Skip to content

Lucrurile rele nu durează mult

miercuri, 17 Februarie, 2010

https://tzontonel.files.wordpress.com/2010/02/manner_of_-speaking.pdf (play music)

Cum e să ai cea mai mare durere? Cum e să ajungi să nu te mai suporți? Am un gol imens, sunt distrus sentimental și atât. Gol care-mi ține loc de foame dar nu și de o viață normală, una modestă, în care te simți om – menit să faci ceva. Nu ma dau bătut, de astăzi am o nouă viață. Voi munci mai mult, îmi voi aduna prietenele și prietenii adevărați, atâți câți am.
În momentul ăsta mă gândesc să reușesc și să mă schimb total, mă gândesc să nu închei ziua fară 3 lucruri făcute, fără 3 momente de care să-mi aduc aminte a doua zi sau peste o lună, un an, cine știe. În momentul ăsta nu am pus totul cap la cap, încă-mi aranjez lucrurile-n suflet, în cameră, pe rafturi, în dulap, pe masă, în frigider și tot așa. Tot ce s-a întâmplat a fost frumos că s-a întâmplat. Adevărul îmi dă puterea să-mi continui drumul, ba mai mult decât atât mă mobilizează să fac infinit mai multe lucruri. Sunt capabil, știu că pot!
Nu-mi impun nimic, nici măcar să trec peste dintr-o bătaie de palme pentru că sunt conștient de trecut, de prezent și mai ales că acum este vorba de viitorul meu (nu că până acum nu ar fi fost). Știu că îmi va fi greu la început și mai știu că  nu o să uit niciodată cum m-am lovit, cum am fost lovit și tot așa. Sunt conștient de sentimente, sacrificii, greșeli DAR mai ales de cât o să mă schimb, cum o să mă schimb în ce o sa mă schimb. O să fiu mai atent, mai bun, mai darnic, mai existențial. Sunt conștient că trebuie să rezist. Lucrurile rele nu durează mult. Sunt sigur că nu durează mult!
Eu nu scriu decât să mă descarc și să-mi anunț sutul în fund și pasul mare pe care o să-l fac, de astăzi o să tot scriu pentru că nu pot să mă prefac și o să merg pe stradă cu fruntea sus. De astăzi o sa mă trezesc și o să scriu de toate, de astăzi voi continua să-mi ascund durerea printre cuvinte, de astăzi … stiu ce sunt – Andrei Ionuț Apopei.

După cum urmează, o bucățică din refren:

So in a manner of speaking
I just want to say
That just like you I should find a way

8 comentarii leave one →
  1. Matilda permalink
    Duminică, 14 Martie, 2010 22:27

    keep it positive🙂 >:D< ai gasit vreo pereche de role pentru mine?

  2. marcela permalink
    vineri, 5 Martie, 2010 19:00

    te admir…

    • Duminică, 14 Martie, 2010 20:11

      Ce trebuie sa zic?

  3. andeea permalink
    sâmbătă, 27 Februarie, 2010 23:27

    pai..de pe 17 februarie ai reusit sa fii” mai atent, mai bun, mai darnic, mai existențial”&toate lucrurile pe care ti le-ai propus teoretic sa le faci?

    • Duminică, 28 Februarie, 2010 09:06

      Cateva lucruri din ‘toate’. Teoretic si practic; momentan lucrez la asta. Cresc.

      (Ne cunoastem?)

      • andeea permalink
        Duminică, 28 Februarie, 2010 10:28

        nu cred

  4. andeea permalink
    joi, 25 Februarie, 2010 22:38

    a trecut ceva timp..ti-a iesit faza cu ”schimbatu”?

    • sâmbătă, 27 Februarie, 2010 21:10

      Mai explicita…

Lasă un răspuns

