Skip to content

Sunt conștient că trebuie să rezist

marți, 16 Februarie, 2010

https://tzontonel.files.wordpress.com/2010/02/separat.pdf

Cum e să ai cea mai mare durere? Cum e să ajungi să nu te mai suporți? Am un gol imens, sunt distrus sentimental, moral, fizic, intelectual. Gol care-mi ține loc de foame dar nu și de o viață normală, una modestă, în care te simți om – menit să faci ceva. E ca și cum nu aș mai avea ce să fac, toate drumurile, posibilitățile, speranțele – s-au dus. Și tot așa m-am dus și eu, urmând a-mi continua vechiul drum.
În momentul ăsta mă gândesc la infinit mai multe lucruri decât ‘tu’ – cititorule. În momentul ăsta simt un colaj de sentimente ce mă apasă din ce în ce mai tare. Cumva tot ce mi se întâmplă era inevitabil?
Sunt o formă de bunatate deformată, îngrădită de prezent. Sunt rupt atât de tare încât aș vrea să nu lovesc pe nimeni. Așchii peste tot.
Nu-mi induc nimic pentru că sunt conștient de rezultatul acțiunilor mele, sunt conștient de sentimente, sacrificii, greșeli. Sunt conștient că trebuie să rezist. Lucrurile rele nu durează mult. La mine da!
Eu nu scriu decât să mă descarc, de astăzi o să tot scriu pentru că nu pot să mă prefac. Chiar nu sunt bine, chiar nu pot, nu am de ce. De astăzi nu mă mai trezesc dimineața și scriu ce visez, de astăzi îmi ascund durerea printre cuvinte, de astăzi … nu mai știu ce sunt, ce o să fac – cum?

Completul de judecată a decis. Un an de zile.

După cum urmează, o bucățică din refren:

Important și normal e să simți
Și nu-i firesc tu să eviți
Tot ce e bun

2 comentarii leave one →
  1. luni, 1 Martie, 2010 01:00

    SINGUR TE NASTI , SINMGUR MORI.LA FEL E SI VIATA SINGURA,,,,,,,,,,,,,,,,,PLINA DE URA SI DUSMANI

  2. oana permalink
    miercuri, 24 Februarie, 2010 15:39

    imi cer scuze ca nu am citit lucrurile astea cand le-ai scris..

Lasă un răspuns

