Skip to content

Diferenţa dintre mine şi voi

sâmbătă, 17 Octombrie, 2009

https://tzontonel.files.wordpress.com/2009/10/i_done_acoustic.pdf (play music)

Iar diferenta dintre mine si voi este ca nu m-am nascut intr-un cartier de vile, ci intr-unul de blocuri gri; nu m-am nascut imbracat in haine de toate culorile, ci mai degraba in alb si negru.

Personal am un principiu de cand ma stiu. Fetele trebuie respectate. „Ea” trebuie sa fie numai una, doar ea. Dar in varianta mai devreme mentionata (ce tine de interes pe termen enorm de lung ce se bazeaza pe iubire, idei si principii), nu intra (din pacate) multe persoane. Urasc tigara intre buzele lor, semintele pe strada – din gura lor. Seminte amestecate cu cele mai grele cuvinte, caci na … e grea omenirea pe trotuar. Aici ea poate fi oricine.
Mereu am avut si am ochi doar pentru „Ea”. Ce vreau sa spun este ca pana si ochii au fost si sunt fideli. Intotdeauna am lasat loc de sacrificiu suprem: posibilitatea de a-mi („Ea”) cunoaste sufletul inainte de toate, de a cunoaste un om simplu la prima vedere, dar pe cat de simplu pe atat de dulce sufleteste.

Foarte multi sunt cei care nu respecta, incepand chiar cu ei insisi. Multi sunt cei care pretind ca iubesc, sunt falsi, reci-sentimental, nerecunoscatori, au trei rezultate finale: sex, alcool si bani (aranjate aleatoriu). Eu nu sunt aşa!
Cand sufletul nu e activat faptele vorbesc nu vorbele, fie ele constructive sau distructive. Restul vorbelor sunt vorbe gandite fara a fi simtite.

Asa ca nu mai conteaza sa va vorbesc atat de mult despre murdariile fiecaruia in parte, pentru ca nimeni nu e curat. Eu unul, daca stau sa ma gandesc acum la amintirile mele din copilarie pot spune ca am fost in locuri, momente si cu persoane nepotrivite, dar asta nu inseamna ca am ramas printre ele. Voi de ce n-ati face-o ?

Termin asa cum am inceput. Este o mare diferenta intre mine si voi, pentru ca nu pot fi ca voi.

Andrei I. Apopei

7 comentarii leave one →
  1. kaamy permalink
    luni, 21 Decembrie, 2009 22:08

    imi place mult cum scrii , nice!

  2. iulia permalink
    miercuri, 16 Decembrie, 2009 22:15

    …hei…voiam sa ti zic ca descrierea pe care ti ai facut o e una plina de unicitate!este extrem de faina!!!muzica la fel…ai dat un comentariu..mai jos .cel cu „mai bun”…ma intrebam oare persoanele nu au sens???sau…cel mai bun inseamna ce?o fiinta stoarsa de ganduri despre ce?lume?praf?si gri?sau alb negru?

  3. luni, 30 Noiembrie, 2009 16:03

    Se spune că iubeşti de 3 ori în viaţă: prima oară întâmplător, a doua oară conştient şi a treia oară pentru totdeauna.
    Diferenţa dintre mine şi ceilalţi e că văd şi simt mai mult decât alţii care nu au ceasul vieţii atârnat deasupra capului.🙂
    La mulţi ani, Andrei! să iubeşţi şi să fii iubit, pentru că o meriţi mai mult decât oricine.

  4. svall permalink
    Duminică, 1 Noiembrie, 2009 01:39

    hmmm, nu am un cuvant greu de spus, dar nu stiu daca se descrie neaparat pe el sau un mod de a fi. sunt lucruri ce ne formeaza, si personal cred ca sunt toate acele cuvinte/momente aiurea ce au sculptat in sens invers in noi, adica nu ne’au inrait, dar ne’au aratat cum sa nu fim. nu stiu, eu asta vad aici.
    imi place si nu am sa iti recomand acel „tine-o tot asa”…
    ci fi mai bun!
    pi curand🙂

    • Duminică, 15 Noiembrie, 2009 14:28

      ‘Mai bun’ nu sunt decat doua cuvinte grele de suportat in ziua de azi; unde sufletul este acoperit in totalitate de lucruri fara sens si de persoane fara un ‘sens’. Ma consider foarte bun.

  5. Duminică, 18 Octombrie, 2009 14:59

    fiecare e diferit; in fapte, vorbe, personalitate, amintiri, gandire si ar mai fi si altele.
    dar te-ai descris frumos.

    • Duminică, 15 Noiembrie, 2009 14:19

      Multumesc.

Lasă un răspuns

