Skip to content

Dragul meu prieten,

miercuri, 29 Iulie, 2009

https://tzontonel.files.wordpress.com/2009/07/stay.pdf(play music)

Curand se implinesc 3 luni de cand nu mai marc acilea cate una, alta. Timp in care am clocit foarte mult, si inca nu m-am oprit.
Buchisesc zi de zi, mai mult decat ieri si mai putin decat maine, fac ce-mi place – si asta e foarte important. Despre ce crosetez nu pot spune foarte multe, si asta fara a avea motive serioase. Intamplator am ales sa fie asa.

Curand am cucerit varful „3 ani frumosi de facultate”. Iar acum ascensiunea continua pe un varf numit „2 ani de master” – stiu: tot facultate e, insa vreau sa ramana asa. Vreau sa fie cat mai putini – cei care inteleg.

Despre viitor am atatea sa-ti spun. Astept, iar daca ceea ce-mi propun se va implini – va fi pe merit. Muncesc, si numai eu stiu cat suflet pun, cate nopti nedormite am si cate dorinta izbucneste din mine. Oricum, prezentul imi da curaj: „sa iubesti nu e nimic, sa fii iubit e ceva iar sa iubesti si sa fii iubit e totul!”. Splendid, eu iubesc si sunt iubit!

Nici vorba de sfarsit, revin indata cu o noua foaie.
Al tau prieten,
Andrei Ionut A.

One Comment leave one →
  1. denisa permalink
    miercuri, 26 August, 2009 16:11

    foarte faina melodia…imi spui te rog frumos numele melodiei???

Lasă un răspuns

