Skip to content

Eu si Ea

joi, 14 Mai, 2009

5 Mai 2009
bloc pentru desen, A3
, acuarele
numar de telefon

6 Mai 2009
ora 05:00 dimineata, plimbare

fotbal ora 09:00, scor: 9 – 1

7 Mai 2009
trandafir rosu

vise, imbratisati, fata mea din buletin

Ceata. In momentul asta caut un raspuns. Ai spus „te grabesti” sau „ne grabim”? Trecand peste detalii prostesti pe care doar mintea mea uscata, cu muchii drepte si colturi deja murdare, le aminteste rand pe rand prezentului meu – acum, cand linistea -mi sugereaza iubire.

8 Mai 2009
gara, B 75 KKP, culoare alba
7, somn

Amandoi stim ca a fost o zi minunata in care ne-am simtit altfel decat in ziua precedenta. La fel de bine insa diferit. Am cazut prada oboselii si astfel somnul care-l vedeam pe tavan m-a condus la vise, vise pe care le-am avut impreuna.
Miscandu-ma intre stare si nerabdare ma gandesc la tine, desi nu au trecut mai mult de 20 minute, timp in care am facut ce fac si acum: te vad si te ascult. Iubind stau intins si scriu. Oricand.

9 Mai 2009
tren, 10:30 nu circula

Un ultim „voi” dintr-un colt gri. Ochii -mi cad traind la fel. Ce sunt eu – e o intrebare la care se raspunde cu greata, ura, si o palma dupa cap.
Jumatati, dorinte arzatoare de a se culca cu aia, cu aia, cu cealalta, hipnotizandu-le cu orice pret. Si astfel normalitatea lor avand pe deplin dreptul la anormalitate. Voi!

Ma vad oripilat de puterea Ei si aclam cu sinceritate fericirea pe care o avem – Noi. Trecutul de o liniste continua, uneori mizeria, flecarii de pe colt, ma agita fara o finalitate.

Zvacnirile spontane -mi dau o stare de panica generala.

Imi sugerez. Iubirea m-a ocolit si am sa traiesc atata timp cat am sa fiu iubit; s-au stins momentele cand gaseam asta foarte greu de crezut.
De aceea. Timpul, simt ca-l traiesc, ca traiesc. Si ca dragostea este motivul pentru care simt asta. Ea!
Ura!

10 Mai 2009
Sentimentul unic pe care-l primesc de la tine ma detaseaza de cel care a fost pana pe 30 si care incet incet moare, dispare.
Respingand orice constructie fireasca, semne de punctuatie, varsari de ganduri sau exprimari alunecoase, greoaie, continui sa simt momentul, pe noi, iar tu si eu aruncati unul celuilalt de un destin aparte.
A trecut mai bine de o zi, mai exact 24 de ore si 20 minute, iar lipsa ta pentru mine este prea mare sa o pot scrie in cateva minute, pe o foaie si un pix ce stau sa cada. Inchise.

Mr. Bean – Holiday
creion, notebook: Te iubesc *, 10 Mai
notepad, fisier, citeste-ma

floare de castan

Mai tarziu. Ghici ce! Eu. Da. Tu cartea mea. Prea putine cuvinte, ganduri, voci, fapte si incrucisari. Picioare lungi  ce nu se mai termina; buze moi si dulci. Foarte adanc.
Si cum simt eu acuma, tu iti faci loc. Faci loc unui inceput. Unul nou. Prezentul care tine pasul cu noi, desi obosit – El te urmareste, te atinge, are grija, te iubeste.

11 Mai 2009
tramvai,
floare de castan [multumire]
document, notepad, deqstop
Anathema – Everything [1, 2, 3 … play] https://tzontonel.files.wordpress.com/2009/05/everything.pdf (play music)

Ce-ar fi sa nu ma opresc din scris, pentru ca scrisul pentru mine este scoaterea mizeriei din viata. Nu scriam decat pentru mine, iar acum scriu pentru oricine.

plimbare […]

12 Mai 2009
[…] plimbare, banca, leagan, miros, broscuta, melc

intalnire [la fel ca’n prima zi], cercei, bratara, bruschetti maretti, trigoanele [crema de vanilie], caldura, autobuz, entuziasm, rosu, albastru [tricouri…], tramvai, pofta buna [mancare]

lamurire, salcam, apa minerala amfiteatru, botanica, lac, insula, ploaie, melci, scari, foarte multi melci, flori, foarte multe flori, vant, noroi, frederik nr 1, str. Bucurie, birmaneza, caine, alee, gratar

13 Mai 2009

in 10 minute ajung, fug spre tine, impreuna, vise, dimineata, traversam, 2x verde (semafor)
mesaj, supriza (incercare), intors din drum, tramvai, minut(e) (11 secunde vorbite , 57 de secunde ramase), parc, plimbare, scorbura, adevarul de seara (presa), sah
patul, poze, prajituri, banane, insecta, Audrey Tautou, mesaj: Ziua de 13 Mai a fost detronata […], masaj, vise

14 Mai 2009

Buna dimineata!, fuga la facultate, intelegere: Duminica, noi doi si-o umbrela!

Nici vorba de sfarsit.

Al tau,
Andrei Ionut Apopei.

10 comentarii leave one →
  1. marți, 26 Mai, 2009 16:02

    Subscriu pentru Anathema, si frumos stil de-a scrie😉

  2. oana permalink
    luni, 25 Mai, 2009 21:47

    ai primit leapsa🙂
    […]leapsa de la teo :)parca ar fi, parca n-ar fi […]
    http://happytinkerbell.wordpress.com/

  3. vineri, 15 Mai, 2009 21:29

    🙂 Ma bucur sincer pentru voi,multa fericire iti doresc…
    Sa nu uiti lista:D : https://tzontonel.wordpress.com/2007/05/21/un-jurnal-fara-sfarsit/😉

    „Noi doi si-o umbrela”…

    P.S. Ahh, si multa bafta la licenta!

    • miercuri, 20 Mai, 2009 10:56

      Mai degraba sunt in „pana” de timp decat de: „ce-i de facut”.

      Multumesc.

  4. watee permalink
    vineri, 15 Mai, 2009 01:10

    era „te grabesti”🙂
    :*

  5. oana permalink
    vineri, 15 Mai, 2009 01:05

    v-am vazut impreuna zilele trecute pe strada :p ..draguti impreuna ;;) felicitari :*
    take care..

  6. joi, 14 Mai, 2009 09:56

    Din pacate doar am frunzarit, insa nota 10 pt anathema😀

  7. Duminică, 10 Mai, 2009 22:52

    Daca mai ai de spus…scrie…eu sunt un bun cititor

  8. Duminică, 10 Mai, 2009 22:03

    Multumesc, mai am atatea de spus.

  9. Duminică, 10 Mai, 2009 11:43

    Cand iubesti simti ca traiesti viata …ai senzatia ca pana atunci doar supravietuiai…Frumos mod de a-ti exprima sentimentele….Mi-a placut mult.

Lasă un răspuns

