Skip to content

Ioana

luni, 4 Mai, 2009

jurnalhttps://tzontonel.files.wordpress.com/2009/03/mattino.pdf (play music)

Trec foarte usor de la o stare la alta. Sufletul meu transformandu-se in miscare. In continua schimbare. Transpir.
Cuvintele, incet incet, se usuca. Eu ma usuc de cuvinte.
Parantezele se scriu lipite de textul cuprins in ele si au cate un spatiu
in afara lor.
Afund in ele, ma usuc, am idei, le uit, revin.
Fara cap si doar cu suflet. Fara sfarsit, acelasi inceput. Fara mijloc, fara nici o ordine. Nu mai am maine. Fara liniste: “ssstttt, lumea doarme”. Fara sa dau ordine. Fara sa incerc sa-mi comand sufletul: “sa nu mai iubesti”.
Incet incet, prezentul imi strapunge trecutul.

Dupa punct, virgula, punct si virgula, doua puncte, semnul exclamarii, semnul intrebarii se lasa cate un spatiu (deci si intre propozitii).
Pe “trecut”.
Il sufoca pana moare. Nu traiesc, pentru ca daca as trai as exista mai putin, nu am uitat nimic. Si daca da, se intoarce ea candva.
Am o istorie lunga.

Intre text si punct, virgula, punct si virgula, doua puncte, semnul exclamarii, semnul intrebarii nu se lasa nici un spatiu.
Ceilalti alearga pe langa mine, urla cat pot ei de tare in mine. Musc din mine ca si cum e o bucata din voi.
Nu mai scrieti pentru fete, scrieti din cauza lor. Nu mai fiti textieri, fiti scriitori.
Valabil si pentru ele.
Numele proprii se scriu cu majuscula.

Ai plecat Ioana sau mai degraba a fost invers.
Tu m-ai lasat. Ai luat din mine tot ce era mai bun.
Aici e punct.
Ioana, tu m-ai creat, tu m-ai ucis.
Adio.
De azi sunt doar eu.
Celalalt nu poate fara tine.
Adio Ioana.

26 Martie_Tzontonel

9 comentarii leave one →
  1. BoGdY permalink
    miercuri, 27 Mai, 2009 17:17

    Imi poti spune cum se numeste melodia?…imi place foarte mult:X:Xthx

  2. lovely19 permalink
    sâmbătă, 28 Martie, 2009 11:52

    superba melodia….daca nu te superi imi poti spune cum se numeste?

  3. lovely19 permalink
    sâmbătă, 28 Martie, 2009 11:46

    doare la inceput, dar….ai sa uiti o data cu trecerea timpului…:(

  4. fireflight permalink
    vineri, 27 Martie, 2009 02:48

    😦 trist…

    • vineri, 27 Martie, 2009 13:37

      Esti balanta, vreau sa cred ca ma intelegi.

  5. vladmunteanu permalink
    joi, 26 Martie, 2009 21:31

    astfel*

  6. vladmunteanu permalink
    joi, 26 Martie, 2009 21:30

    Daca as putea si eu m-as exterioriza altfel,dar nu…la fel,inchid in mine.De fapt asta am inteles,ca si tu esti la fel de suferind,de fapt nici nu stiu ce caut aici,cum am ajuns aici,de ce scriu,dar…

    • vineri, 27 Martie, 2009 13:38

      „dar…” ?

Trackbacks

  1. Ioana Video

Lasă un răspuns

