Sări la conţinut

Acorduri chitara: C major, A minor, F, G major

miercuri, 22 aprilie, 2009

Combinatile si vedeti ce iese: C major + A minor + F + G major

C major A minor F G major
C major audio

Download: c-major.pdf


A minor audio

Download: a-minor.pdf


F audio

Download: f.pdf


G major audio

Download: gmajor.pdf

Click pentru a o mariPentru orice nelamurire cu privire la combinatiile C major + A minor + F + G major lasati un comment.

Cititi si:
acordurile pentru chitara;
cum se acordeaza chitara.

56 comentarii leave one →
  1. nicu permalink
    luni, 9 decembrie, 2013 23:08

    Buna,eu am cumparat o chitara clasica,si am inceput sa invat la ia ,nu pe note deupa ureche,ce ziceti am sanse ?

    • duminică, 5 ianuarie, 2014 10:58

      cred ca ai sanse si eu sunt in aceasi situatie

  2. lulu bubu permalink
    luni, 11 martie, 2013 17:57

    Eu fac cursuri de chitara si acum sunt incepatoare. Am ajuns la acorduri iar acum fac acordul Sol Major sau G. Am uitat cum se face si infornatia m-a ajutat mult. Mersi!!!

  3. cnv permalink
    joi, 12 iulie, 2012 16:13

    Konichiwa! Am 10 ani si ieri am primit o chitara Valencia (chromatic guitar). La noi in oras nu prea sunt profesori si cine e profesor ia multi bani pe ora, de aceea ma gandesc sa invat de pe net. Am primit un CD la chitara da nu inteleg mai nimic mai ales ca e in engleza. As vrea sa stiu ce trebuie sa invat ca incepatoare si pe ce site sa gasesc chestiile astea. Nu ma pricep de loc dar vreau sa invat calumea ceva. Ma puteti ajuta?
    Multumesc!

  4. luni, 9 iulie, 2012 19:43

    Eu sunt viorista si ma pricep mult la muzica ,uneori cint la chitara acasa, nu ma invatat nimeni, doar tati mi-a spus niste acorduri si incep sa compun piese !uneori ma dor degetele de la chitara dar sunt deprinsa de la vioara si nu prea mult ma doare! Am incercat acordurile de mai sus cu chitara si sunt frumoase! Merita sa incercati!

  5. Adrian permalink
    luni, 26 decembrie, 2011 20:17

    CINT ORCE CINTEC!!!!!

  6. bestelkado-1 permalink
    miercuri, 7 decembrie, 2011 06:58

    Everyone loves what you guys are up too. Such clever work and reporting! Keep up the very good works guys I’ve added you guys to my blogroll.

  7. Bogdan permalink
    vineri, 2 decembrie, 2011 18:34

    Buna Sunt incepator la chitara am o intrebare pentru cei care cunosc mai bine …Pe mine ma invatat cnv sa cant la chitara nu este profesor dar ma invatat cu acorduri de genu sol re do fa mi la acorduri de astea ,si aceste acorduri postate nu inteleg nimic .Are cineva o idee cum ma poate ajutA? un like d la un site cu acordurile care le inteleg eu sau ceva d genu va rog frumos .Multumesc Anticipat

    • Chriss! permalink
      miercuri, 11 ianuarie, 2012 16:00

      ma A ii La C major ii domajor A minor ii La minor daca sti acordurile atunci tre sa le recunosti si io am invatat asa si le-am recunoscut vezi pe tabulaturi.to si casesti acolo o groaza de mel si iti arata de exemplu la G iti arata acordu si daca ii sti il recunosti si sti ca ii sol

    • vineri, 13 aprilie, 2012 08:19

      buna..acordurile nu le citesti asa cum sunt ele asezate,ci din partea stanga…ca si cumm ai intoarce foaia,din partea stanga spre mijloc..si aasa le citesti,sau din partea stanga spre dreapta…

    • vineri, 13 aprilie, 2012 08:23

      iti si arata in imagine..cum le pozitionezi..e o chitara si acordurile de pe-o foaie..nu e greu daca ai putina logica si putin antrenament…

    • ana maria permalink
      duminică, 26 august, 2012 14:47

      sal nici eu nu sunt profesionista sunt tot incepatoare dar uite care e faza cu acordurile de mai sus,in muzica acum nu se mai zice DO RE MI FA SOL LA SI ,SE ZICE C D E F G A B adica la DO se mai zice si C ,iar la RE se zice D ,la MI se zice E la FA -F SOL-G LA-A si la SI -B ,acum ai inteles?

  8. flore permalink
    vineri, 4 martie, 2011 18:58

    sal! cu aceste acorduri puteti canta melodia “macy’s day parade” de la green day. Cantecul initial e format din alte acorduri, dar eu cant acest cantec cu acordurile astea de pe site si e acelasi lucru numai ca e alta gama… ascultati melodia si o sa vedeti ca puteti invata rapid canetcu’.:)mult succes .. si sunt si eu incepatoare! http://www.youtube.com/watch?v=4EL4njT8g98

    • dracidus permalink
      duminică, 10 iulie, 2011 21:49

      Macy’s Day Parade stiam ca e putin mai “complicata” de-atat. Are un A2, deci nu Am. Daca vrei, iti pot gasi un link exact …

  9. guitar32 permalink
    vineri, 28 ianuarie, 2011 19:48

    nu e asa de greu de cantat si c(do major)nu e facut corect adika se poate face si asa dar e mai complex dak pui si degetul mic.sa f (fa) faci bareu pe primele 2 corzi dar eu nu fac pt k nu pot adik pot dar sa mai pun degetele deci acordul il iau fara bareu si lafel ca si la c mai trebuie un deget ca sa fie si mai complex. pt diex si bemol mutati acorzul cu un semiton in fata,respectiv in spatele acordului normal(il puneti cu un frend mai in fata sau mai in spate:D

  10. Bogdan permalink
    miercuri, 26 ianuarie, 2011 08:43

    Frumoasa combinatie…..daca iti merge mintea faci o melodie….versuri iti trebuie…..Acel F incercati.l cu bareu…ca este mai usor de facut….asta ca si sfat personal….

  11. vineri, 7 ianuarie, 2011 17:11

    pe mimne char nu mau durut degetele si cnat cam in fiecare zi 15-20 de minute

  12. pika:) permalink
    joi, 6 ianuarie, 2011 20:56

    Buna!:)
    ~sunt incepatoare si de-abia invat acordurile..stiu acordul G major,D majoe,E minor,dar nu inteleg din desenul de mai sus acordul F.degetul 1 trebuie sa apese cele doua corzi deodata sau pe rand?va rog ajutati-ma:):)~

    • stefan permalink
      duminică, 10 iulie, 2011 12:08

      amandoua odata

    • joi, 13 decembrie, 2012 10:14

      amandoua deodata

  13. vineri, 31 decembrie, 2010 15:31

    daca te pui pe treaba poti reusi

  14. sâmbătă, 20 noiembrie, 2010 18:53

    acordurile astea leam invatat la cursuri dar nu stiu D#;F#m;C#m daca leati putea afisa undeva :D

    • stefan permalink
      duminică, 10 iulie, 2011 12:07

      astea is cu bareu

  15. loveisintheaire permalink
    sâmbătă, 16 octombrie, 2010 09:20

    super:p..
    eu am toate acordurile da incercam sa cant o mel si mi-a fost lene sa ma duc pana in camera cealalta :)) mrg…sunt marfa explicate aci ;)

  16. dighi permalink
    joi, 16 septembrie, 2010 19:06

    ratoi tzontonel are dreptate de und eteai gandit ca daca teor durut degetele esti ai special? pe toti care incep sa cante ii dor degetel la inceput o sa se formeze din cate am auzit o basica ceva ce o sa te faca sa nu te mai doara degetele dar cu timpul

  17. dighi permalink
    joi, 16 septembrie, 2010 18:49

    bun asa inteleg mai bine cum si ce degete tre puse dar vreau sa zic cao mare parte le stiu mai pune cateva ok?

  18. dominic permalink
    luni, 26 iulie, 2010 11:09

    ii c-am greusor … dar cu timpu, ti
    obisnuiesti

  19. cristina permalink
    marți, 1 iunie, 2010 11:00

    Ai aranjat super chestia asta si ma-i ajutat foarte mult si pe mine cu acordatul chitarii,insa eu caut acordurile melodiei hero de sterling knight…
    am gasit ceva ,dar nu prea ma pricep cum vin …
    crezi ca ma pori ajuta?
    ;;)http://www.ultimate-guitar.com/tabs/m/misc_unsigned_bands/sterling_knight_-_hero_crd.htm

  20. Ratoi permalink
    sâmbătă, 6 februarie, 2010 13:18

    mai, si pe voi vau durut degetele asa tare ca pe mine cand v-ati apucat sau sunt eu mai special.

    • sâmbătă, 6 februarie, 2010 16:02

      Nu esti mai special, cel putin in privinta degetelor care te dor. Asa se intampla, asa trebuie. Cu timpul o sa uiti de acest aspect.

      O zi buna,
      Andrei

    • elena permalink
      luni, 15 martie, 2010 18:40

      nu nu esti special am 2 zile de cand m-am apucat si de abea scriula tastatura…dapoi sa mai si cant

    • maria permalink
      miercuri, 4 august, 2010 19:33

      da si pe mine mi s-au inrosit

  21. margareta permalink
    duminică, 31 ianuarie, 2010 12:26

    sanatate si virtute s-avem bani…s-avem ce ..canta la chitara

  22. miercuri, 20 ianuarie, 2010 21:46

    Eu m-am apucat sa invat singur la chitara in urma cu 2 ani jumate si acum ma descurc foarte bine,la inceput e greu dar daca exersezi vei ajunge la performanta…numai sa ai ambitie si sa iti placa.Am si un canal pe youtube cu cantece la chitara,puteti intra cand aveti timp.
    Asta e link-ul http://www.youtube.com/user/vincesammity

  23. DEdE permalink
    miercuri, 20 ianuarie, 2010 21:41

    e super

  24. DEdE permalink
    miercuri, 13 ianuarie, 2010 19:57

    Eu mi`am luat chitara acum cateva zile….inca nu stu s acant la ea..dar abia astept sa invat

  25. ruben permalink
    luni, 11 ianuarie, 2010 13:41

    am invatat sa cant de pe net va sfatuiesc sa nu va lasati merita:D

    • sâmbătă, 16 ianuarie, 2010 19:33

      mi se pare foarte greu..
      cum ai invatat de pe net?
      de unde?
      vreau si eu…

      • marți, 15 iunie, 2010 12:28

        si eu am invatat tot de pe internet sa cand si sincer merita…..nu va lasati pe o ureche la inceput o sa va fie greu pana invatati acordurile….dar cu timpul o sa le prindeti si o sa fie ….ok….
        with love scratch

  26. vineri, 1 ianuarie, 2010 12:37

    si eu am primit o chitara de la <>

  27. ana permalink
    miercuri, 30 decembrie, 2009 16:11

    am primit de la “mos craciun” o chitara acustica si sunt foarte fericita sper sa invat cat mai repede sa cant la ea ! :)

  28. ghemu permalink
    luni, 21 decembrie, 2009 20:35

    Am chitara de mult timp dar n`am apucat sa cant la ea … sau sa invat ceva in cazu` de fata . De ceva timp insa am vrut sa ma apuc .. nu stiu de ce , si acum sunt foarte entuziasmata … si vreau sa invat cat mai repede (ceea ce e imposibil) sper sa reusesc intr`o zi sa cant calumea. Aa.. si presupun ca pot pune o intrebare. Vroiam sa stiu notele corespuzatoare fiecarui acord … De ex : stiu ca C major e do… Dar nu le stiu pe restu`.. cum am zis nu am inceput decat de cateva saptamani. Stiu cateva melodii … dar as vrea sa stiu asta… asa ca ma puteti ajuta va rog frumos? ;;)

    • naomi permalink
      luni, 4 ianuarie, 2010 19:47

      C-Do major
      D-Re major
      E-Mi major
      F-Fa major
      G-Sol major
      A-La major
      B-Si major
      daca literele de mau sus sunt notate cu litere mici inseamna ca sunt minore…sau daca sunt notate cu litere mari si au un “m” (mic) sunt tot minore….oricand ai nevoie…blueflake93

      • luni, 9 iulie, 2012 19:47

        Toate sunt corecte .Unde ai invatat?
        eu la scoala,tu?

    • nirvana_forever permalink
      miercuri, 1 septembrie, 2010 09:25

      pai F e Fa#major , A minor e Mi major ,G major e Sol major ca si eu m-am apucat pe vacanta sa cant si vreau sa fac cursuri de chitara si da e greu la inceput pana ti se intaresc degetele .

  29. Tase permalink
    sâmbătă, 5 decembrie, 2009 22:18

    am 13 ani si cant la chitara de 2 ani…repetatii foarte mult si incercati pana ajungeti la o anumita varsta sa cantati la corzi de plastic:D la inceput o sa fie greu pentru ca tineti mana stransa si nu puteti ajunge de exemplu cu degetul mic la notele mai departate de pozitia principala…dar cand o sa tineti mana ca lumea o sa vi se para toate usoare:D

  30. alexandra permalink
    vineri, 27 noiembrie, 2009 20:27

    E foarte usor sa canti la chitara . Singurul lucru ce impune dificultati este obisnuirea degetelor cu corzile foarte dure . Eu am 13 ani si sunt incepatoare dar am inceput sa invat si mi se pare ca dificultatea scade cu fiecare zi .dar recunosc ca unele acorduri suprasolicita mana si de-aici o anumita durere … iar asta uneori ma deznadajduieste ,nu pot decat sa va urez noroc.

    • Swedezu permalink
      miercuri, 2 decembrie, 2009 22:21

      eo am 12 ani si invat de vre o luna o luna si jumatate sa cant la chitara..la inceput mi sa parut greu dar acum cant cu usurinta..anumite acorduri sunt mai grele dar cand te obisnuiesti nu mai ai probleme..ce imi doresc foarte mult este sa reusesc sa leg acordurile intre ele..

    • tavy permalink
      luni, 1 martie, 2010 13:26

      Ai dreptate cel mai dificil e pana inveti mecanic toate pozitile acordurilor,insa rezulatele pot fi foarte bune atunci cand relaxezi mana stanga…

  31. Duntza permalink
    miercuri, 16 septembrie, 2009 19:19

    Acordurile sunt ok iar eu le-am invatat

  32. miercuri, 26 august, 2009 11:31

    Mai, ideal ar fi sa sti ce note canti, nu sa inveti un acord papagaliceste, de exemplu acordul C (Do) stiu sa-l iau in vreo 3 feluri, dar de fapt este acelasi acord. (Do-Mi-Sol-Do)

    • dracidus permalink
      joi, 16 decembrie, 2010 00:17

      Vezi ca o dai in dume. Treaba cu Do-Mi-Sol-Do se aplica doar si numai la pian. Daca te-ai uita mai atent pe conformatia unor acorduri pe chitara, ai sa vezi ca structura si ordinea se schimba putin, dar totusi, se schimba! In fond, pentru a lua un C, cum ziceai tu, s-ar putea sa fie mai mult de 3 feluri, pentru ca ai din prima 3 feluri minim in prima octava, inca 3 feluri minim pe a doua octava. In total, 6. Dar, cu ce te ajuta pe tine, neaparat, treaba asta? Sa te dai tu putin mare si rotund, asa, ca un patrat ce esti, cat de bine le stii pe toate? Cea mai buna metod, zic personal, pentru inceput, e sa inveti mecanic macar acordurile principale, cele majore si minore. Cu timpul, cei care sunt interesati vor invata care sunt notele ce compun aceste acorduri, cum de s-a ajuns la minunea asta de conventie, fix notele alea fac fix acordul ala si etc. Si cei si mai smecheri vor trece pe urma la diferite tehnici, game, moduri. Si, in cele din urma, cei care vor descoperi placerea in muzica vor progresa catre solistici, care de care mai complicate, cu tehnici care de care mai extravagante, mai “smechere”, care sa necesite scule scumpe.

  33. Arrash permalink
    sâmbătă, 22 august, 2009 18:51

    nu exista nici o diferenta intre G major clasic si G major la ccare se adauga coarda 2 fretu 3………se aude putin infundat dar…………nu exista mari diferente!!!!!!! este putin mai incomoda pozitia de care spui u mai coty………..daca iti place mai mult aia foloseste-o……multa bafta….!!!!!!!!!!!

  34. coty permalink
    joi, 16 iulie, 2009 14:41

    am vazut undeva G major care avea si coarda 2 fretu 3 pe langa celelalte pana la urma care is bune ?

Trackbacks

  1. Acorduri chitara, C, D, E, F, G, A, B – for download « Calatoria mea
  2. Acorduri chitara: C major, A minor, F, G major Video

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 541 other followers

