Skip to content

Blogul meu in cateva cuvinte

sâmbătă, 18 Aprilie, 2009

Citindul pe somnulescu despre oportunitatea de a castiga un mp3 player, m-am decis sa-mi incerc viitorul.
Despre ce este vorba?

Blogatu organizeaza un concurs adresat bloggerilor, avand ca tema: blogul meu in cateva cuvinte.

Astfel:
Am inceput sa public, pentru ca de ascuns foile si caietele pe care scriam ma saturasem. Asta s-a intamplat in martie 2007. Am scris cat am putut, am scris ce am simtit, am scris pentru ca va veni ziua cand, citind din trecut, voi putea pune in balanta viata mea. Am scris cat timpul mi-a permis. Candva o sa-mi recitesc trairile, unele pe care le voi resimti. Niciodata nu am urmarit sa ating un prag de vizitatori pe zi, ori sa aduc cat mai multi.
Viitorul blogului nu-l cunosc, pot doar sa-mi dau cu parerea si sa “anticipez”. Greutati – asta e cuvantul prin care caracterizez viitorul. Sunt sigur ca vor aparea probleme; il voi sterge, ba il voi pierde. Ce-mi place la destin, e ca ofera solutii infinite si ca odata incredintat lui voi scapa de marginitul prezent.

Trebuie sa pun punct aici, ar mai fi multe de spus. Blogatu spune: “Tot ce trebuie sa faceti este sa va caracterizati blogul propriu in cateva cuvinte”.
Deci, este vorba de un sfarsit.

One Comment leave one →
  1. Duminică, 19 Aprilie, 2009 16:27

    mult noroc😛

Lasă un răspuns

