Skip to content

Ingenuncheat

sâmbătă, 28 Martie, 2009

https://tzontonel.files.wordpress.com/2009/03/cure.pdf (play music)

Usi care se deschid se si inchid. Zeci de iale stricate, sarme rupte, ate taiate. Rugina apasatoare de pe manerul rece, parca asteapta pe cineva.
A cazut. E liniste. Si totusi zgomotul plamanilor e asurzitor.
Ea e.
Lumea doarme. Eu stau si scriu. Nu se mai aud voci, urlete – intr-o disperare.
M-ai ciuruit iar gloantele parca obosite. Si plumbul fierbinte ca un suvoi prin sufletul meu.
Topit. Gata gata sa te joci cu mine. Fiecare face ce-i place – corect. Tu iti lasi amprenta, mirosul pielii, transpiratia, putin din tine, putin din Ea, putin din pielea ta. Fara sa-ti fi spus, am fost si-am sa raman o bucata din tine.
Nu ii poti spune cuiva „te iubesc” pentru ca nu-l placi fizic ? evident ca poti. Candva o sa se vorbeasca la trecut. De noi, oamenii. Animalul perfect, animalul bun la toate. Cu un miros fin dar neinteresant de multe ori. Animalul condus de tine. Stie de foame, de sete, de frica, de sex, stie sa tipe. Defapt, el nu stie nimic. Nu poti avea totul, oricat de mult iti doresti si te-ai zbate. Mereu apare ceva nou. Cert este ca (eu) nu o sa-mi pierd niciodata visele, idealurile.
Refulez toate instinctele de haine, de haite, grupuri, prieteni. O schimbare. As incepe cu mine: m-as accepta asa cum sunt.
Usi care se inchid, asa raman. Batrane, scrijelite, grele, abia daca le mai poti trage. Ideologie stricata, ca atare nu o poti impinge.
Ei bine, eu revin mai tarziu.
Acum e punct si virgula;

tzontonel-spune_nu-exista-dragoste_arata-mi-ca-intelegi_si-ingenuncheaza

One Comment leave one →

Trackbacks

  1. Ingenuncheat Video

Lasă un răspuns

