Skip to content

I

marți, 17 Martie, 2009

jurnalhttps://tzontonel.files.wordpress.com/2009/03/i.pdf (play music)

1 din 7 oameni nu se spala pe maini dupa ce se duc la baie, 1 din 5 nu spala merele inainte de a le manca, 1 din 4 nu se spala pe dinti dupa masa, 1 din 8 prefera volumul la maxim.
Iata ! sunt eu […] 1 din miliarde, 1 din toti atatia, din tot atatea mizerii. Am aproape 22 de ani. Tot singur ! Daca imi privesc toti acesti ani, viata mea, nu este impresionanta.
Aceeasi fata blestemata, nu pot sa schimb un lucru ! 21 de ani, este timpul pentru un bilant.
Irosim timpul jucandu-ne jocul, murind fara sa stim daca a meritat sau cine va fi ultimul.  Si uite-ma ! Sunt aici, stanjenit in fata calculatorului. Sperand ca intr-o buna zi o sa uit cum e sa bati in tastatura stergand astfel mizeria de mine.
Nu fac decat sa aman, sa ma simt mai prost pe zi ce trece. Mai umil cu mine, cu celalalt pe care nu-l cunosc nici astazi. Ce vrea ? Cine e ? Intrebari pentru care comentam. Ne dam cu parerea, dam un raspuns si atat. Aproape mort.

Am iubit o fata.
Ioana.
Apoi am innebunit dupa alta fata.

Acum 2 ani. Soare. Am mai scris pana la […]
Noiembrie 27, ora 12:35. Ioana coase. Dar pana sa infinga in biata bluza, acul nu se placea cu ata. Da ! Nu reusea sa bage ata in ac. In lumea asta esti singur, chiar daca in mintea ta sunt multi. Chiar tu ai spus. M-am legat de ochii tai pentru ca mi-au placut. Dar ce conteaza ochii cand inebunit ce eram – numa la ochi nu ma gandeam.
In momentul asta m-am rupt, tot felul de imagini din trecut. Tocmai cand imi aranjam trecutul. Vraijteeee, ceva nu ma lasa ! Urasc sa o spun asa, sa scriu si sa stiu ca nu schimba cu nimic. Zi de zi, nu pot sa te scot din minti. Viata isi bate joc de mine. Mai bine o sa tin in mine, o sa ma descarc unde ne-am cunoscut. Tocmai eu, cel care vorbeste despre farmec – daca greseam ? Multumesc domnule Instinct, multumesc mie.
Multumesc Andrei.

La dracu. Ma opresc, nu am terminat!
Ei bine, nu e cine stie ce. Voi termina cand e…

Urasc chiar asa de mult umbrelele ? Da.

3 comentarii leave one →
  1. eurydice permalink
    sâmbătă, 21 Martie, 2009 00:11

    uite.. de-asta nu dau eu mana de obicei… oamenii nu se spala pe maini in general..

  2. vineri, 20 Martie, 2009 10:42

    umbrelele sunt ok🙂
    atunci cand e vara, e cald si stai sub ele cu o bere rece la halba😀

Trackbacks

  1. I Video

Lasă un răspuns

