Skip to content

Despre mine

luni, 16 Martie, 2009

jurnalhttps://tzontonel.files.wordpress.com/2009/03/ancore.pdf (play music)

11) Am probleme cu ________.

a) capul
b) facultatea
c) familia
d) trecutul

12) Imi place foarte mult sa fac __ _________.

a) o prietenie
b) un desen
c) o excursie
d) un dribling

13) Culoarea mea preferata este _________.

a) c si rosu
b) alb
c) verde
d) visiniu

14) Nu-mi place sa fac cadouri anuntate pentru ca ____________.

a) sunt sarac
b) gresesc
c) nu-i corect
d) e mai bine

15) Beau foarte mult(a) ______.

a) apa
b) ceai
c) cafea
d) bere

16) Daca as avea 3 RON mi-as cumpara _____________.

a) nimic (i-as pastra)
b) o punga de lapte
c) nu-i am
d) b si c

17) Sunt foarte pretentios __________.

a) la mancare
b) nu sunt
c) la prieteni
d) la culori

18) Primul lucru cand ma uit la un(o) strain(a) ______________________.

a) este sufletul
b) sunt ochii
c) este incaltamintea
d) este farmecul

19) De foarte multe ori tip pe strada pentru ____________.

a) ca asa’mi vine
b) a ma descarca
c) ca nu-mi pasa
d) ca traiesc

20) Imi plac foarte mult _________.

a) culorile
b) creioanele
c) acuarelele
d) sireturile

1. Am __ ani, ______.

a) 17, nimeni
b) 21, baiat
c) 21, om
d) verde

2. Acum sunt in ______.

a) uitare
b) Iasi
c) belea
d) toate de mai sus

3. Sunt ______ __________.

a) foarte fericit
b) intr-o incurcatura
c) realitate gri
d) Apopei Andrei-Ionut

4. Am __ _______ __________.

a) un frate mare
b) o pisica frumoasa
c) o boala grava
d) o persoana iubita

5. si __ ______ ________.

a) o oaie frumoasa
b) un tricou rosu
c) un servetel nazal
d) fals

6. Nascut intr-o _____ de _______.

a) zi, Noiembrie
b) noapte, Decembrie
c) casa, -cembrista
d) zi, nimic

7. Am ________.

a) hepatita
b) a si c
c) iubit
d) pierdut

8. Imi doresc _______.

a) fericire
b) timp
c) role
d) moarte

9. Acum ascult __________ _______.

a) Amy MacDonald
b) Masamichi Amano
c) Ludovico Einaudi
d) Yann Tiersen

10. Punctul __ are ______.

a) 4, raspuns
b) nu, varianta
c) 7, adevar
d) nu, rost

22 comentarii leave one →
  1. Deea permalink
    vineri, 27 Martie, 2009 19:04

    Iti multumesc ca mai exista mistere ca tine.🙂

  2. miercuri, 25 Martie, 2009 17:03

    Nu cunoşti o persoană nici după o viaţă de convieţuit împreună.
    Uneori, nu-l cunoşti deloc pe cel de lângă tine. Şi, paradoxal, ăsta e farmecul, ingredientul care dă savoare: misterul.

    Bine te-am găsit şi sper să scrii mai des!

  3. oana permalink
    joi, 19 Martie, 2009 11:00

    Am raspuns si la partea a2a😉 stiu ca vei spune iar ca nu te cunosc… i know.. candva vroiam nespus de mult sa te cunosc…si acum mai e o parte din mine care isi doreste asta, pentru ca imi esti prieten dar, cum au spus si altii, niciodata nu poti cunoaste pe cineva in intregime ;)… am renuntat sa te mai intreb ceva in legatura cu tine pentru ca mereu este aceeasi conversatie…
    Sper totusi sa mai vorbim😉 stii unde ma gasesti🙂
    Again , ce iti spun mereu : Ai grija de tine,
    Oana

    11) Am probleme cu c) familia

    12) Imi place foarte mult sa fac c) o excursie

    13) Culoarea mea preferata este a) c si rosu

    14) Nu-mi place sa fac cadouri anuntate pentru ca d) e mai bine

    15) Beau foarte mult(a) a) apa

    16) Daca as avea 3 RON mi-as cumpara a) nimic (i-as pastra)

    17) Sunt foarte pretentios c) la prieteni

    18) Primul lucru cand ma uit la un(o) strain(a) b) sunt ochii

    19) De foarte multe ori tip pe strada pentru a) ca asa’mi vine

    20) Imi plac foarte mult d) sireturile

    • oana permalink
      joi, 19 Martie, 2009 11:10

      aa, ultima oara cand am scris aici iti multumeam pentru ca ai intrat in viata mea si m-ai lasat sa cunosc o latura a ta pe care nu stiu cate persoane o cunosc..
      eram un copil speriat, nou in iasi, totul era nou dar m-ai facut sa ma simt in siguranta aici si nu voi uita niciodata ca mi-ai spus „in mine poti avea incredere”🙂 nu am uitat😉

      take care :*

  4. joi, 19 Martie, 2009 09:50

    Niciodata nu vei cunoaste pe cel de langa tine in totalitate…dar cum sa cunosti o persoana doar prin niste intrebari?

  5. Sun permalink
    miercuri, 11 Martie, 2009 18:22

    Nu imi raspunzi?😦

    • miercuri, 11 Martie, 2009 20:39

      De ce nu-mi raspunzi la e-mail ?

  6. Sun permalink
    marți, 10 Martie, 2009 00:03

    Am uitat sa iti spun…nu te cunosc, cred ca te-ai prins😀 …

  7. Sun permalink
    luni, 9 Martie, 2009 22:58

    Imi place cum scrii si despre ce scrii!!! Am completat si eu… Sper sa am cateva raspunsuri corecte😛 …
    1)b; 2)d; 3)d; 4)c; 5)b; 6)b; 7)c; 8)b; 9)a; 10)d.

    • luni, 9 Martie, 2009 23:01

      A.I.M. ?

  8. luni, 9 Martie, 2009 19:21

    Din intrebari nu poti spune daca te cunoastem sau nu , poti afla doar daca nimerim acele intrebari. Eu una stiu ceva , tu esti o persoana ca toate celelalte – normala. Tu esti tu , toti suntem unici , esti o persoana cu calitati si defecte. Niciodata nu poti cunoaste o cu adevarat o persoana , dar uneori merita sa cunosti macar o parte din ea , iar la tine merita!

    xoxo, Kiddo

  9. greenteena permalink
    Duminică, 8 Martie, 2009 18:55

    E ca partea din intreg-ul meu ce lipseste…era de fapt intreg -ul meu-.
    atat pentru mine ca ma regasesc,ma linistesc in cuvintele tale..chiar as putea sa zic ca ma inspira,cat si intreg nearticulat,unde am indraznit sa cred ca tot ce scrii te defineste,si „calatoria ta” e o parte din tine..din acest intreg al tau.
    Nu ma cunosti,desi cred m-ai vazut o data intr-un tren ce ducea/venea de la pascani…pe 6 decembrie.M-ai incurcat cu altcineva,in schimb am impresia ca stii/cunosti o persoana draga mie..raluca.

  10. greenteena permalink
    sâmbătă, 7 Martie, 2009 21:18

    Nu.Nu te cunosc,dar nu pot sa nu-ti citesc blogul.
    E ca partea din intreg-ul meu ce lipseste.
    Stiu ca ai 21 si esti baiat/om.Esti in iasi.Esti Apopei Andrei Ionut.
    La 3 banuiesc raspunsul c. si un tricou rosu.
    Esti nascut intr-o noapte de decembrie(17).
    Ai iubit(m-a ingrozit gandul ca raspunsul ar putea fi a,si l-am eliminat,de frica.)
    Iti doresti timp?
    Asculti Amy MacDonald,iar punctul nu are rost.
    Stiu raspunsul:Nu,nu te cunosc.

  11. oana permalink
    sâmbătă, 7 Martie, 2009 11:45

    pentru ce nu stiu..
    doar tu te cunosti, nimeni altcineva…

  12. sâmbătă, 7 Martie, 2009 09:34

    #Roxana: nu
    #Oana: nu
    #Elena: nu

    La cel putin 1 – a fost gresit ! De aceea am spus: nu.

    • oana permalink
      sâmbătă, 7 Martie, 2009 11:22

      nu am spus niciodata ca te cunosc perfect😉 niciodata nu poti sti totul despre o persoana chiar tu mi-ai spus asta..
      stupid me…poate chiar asa e si nu stiu nimic despre tine:-?? doar tu stii ce am gresit si ce nu…

      anyway…multumesc pt tot,
      Oana

      • sâmbătă, 7 Martie, 2009 11:24

        doar eu !

        pentru ce ?

  13. BESTyutza permalink
    vineri, 6 Martie, 2009 22:56

    Niciodata nu poti cunoaste pe cineva in totalitate…

    Ai 21 ani,ai suflet de copil dar si matur in acelasi timp;esti in uitare,Iasi?…;esti Tzontonel:)care traieste intr-o realitate gri…ai un frate mai mare,o pisica frumoasa si un tricou rosu…nascut pe 17 decembrie(nu stiu cat de noapte era:D)…ai iubit si apoi ai pierdut:|…iti doresti…greu de zis…timp ca sa ajungi sa fii fericit…(moartea cu totii ne-o dorim cateodata…)…ce asculti…well aici nu prea stiu:D dar am sa aleg Yann Tiersen:) si punctul 10 nu are rost…

    Te cunosc???????:-??

  14. vineri, 6 Martie, 2009 22:17

    ti-am lasat raspunsurile mele intr-un offline😉 tu imi vei spune daca te cunosc sau nu😉

    >:D< ai grija de tine…

  15. vineri, 6 Martie, 2009 22:01

    Ai 21 de ani, student în anul 3 la Geologie (ştiu că-ţi place mult să vorbeşti despre meseria ta şi te-am criticat mereu pentru că nu e „profesional”), acum eşti în Iaşi, ai o pisică frumoasă foc şi o durere mare în suflet, poate crezi că ai murit, dar eu aştept momentul în care ai să renaşti. Ai o boală rară de care suferim cu toţii, numită iubire. Şi un tricou roşu/geacă roşie. Te-ai născut într-o zi, ca noi toţi, deci eşti fiinţă umană. Probabil asculţi acum Amy McDonald – youth of today; Ai iubit şi ai pierdut, aştepţi şi cauţi fericire şi timp.
    Ah, să nu uit, punctul nu are rost.🙂
    *hug*
    Roxana

Trackbacks

  1. Despre mine Video
  2. Ma cunosti ? (1-10) Video

Lasă un răspuns

