Skip to content

Dintr-o iubire

joi, 12 Martie, 2009

jurnalhttps://tzontonel.files.wordpress.com/2009/03/los.pdf (play music)

Cat praf si ce mai infatisari sterse, ce mai urlete diferite nu cu mult. Schimbati in rau, vazuti in bine. Multe motive de a pune capat, greu incarcate cu ura si o mare dorinta de razbunare. Imi pasa !
Decizii luate’n graba. Si da! ca au depins de altii, asta ma doare adanc. A trecut timp, mult timp. Eu de atunci nu am facut nimic. Nici nu le mai stiu numarul gandurilor spre tine. Nu mai este vorba de – a simti, nici macar imaginatia mea si lumea in care ma pot retrage. Nu mai pot sa improvizez, sa repar din si cu ce s-a stricat. Faptul ca ochii nostri se vedeau des, aruncam cat colo curajul si de tacuti ce eram: unul pe langa celalalt treceam. S-a intamplat de foarte multe ori, tu nu ti-ai dat seama ori eu. Eu eram la fel – ca si astazi, iubeam ascuns dar al dracului de puternic. Nu spuneam nimic dar al dracului de multe simteam, am preferat sa tin in mine – asa cum am facut mereu. Nu ! Te inseli, au fost gauri prin care m-am scurs, spuneam totul si de fiecare data nu am putut decat sa pierd. De asta prefer sa duc secretul in timp, intr-un viitor, de ce nu – in pamant. M-am ocupat de viata, vorba ta: „esti un ratat daca te ocupi de viata”. M-am ocupat pentru ca ori de cate ori tu imi spuneai asta – ma ambitiona. Nimic nu e frumos – acum, in stanga si’n dreapta aud vorbe care ma fac sa ma gandesc seara de seara, as vrea sa pot descarca tot ce simt si cred, tot ce gandesc dupa cuvinte de bagat si scos urmate de nume, fapte, prezent si mai ales trecut.
Inconstienta a spulberat rand pe rand orice sansa de a schimba trecutul rau – in bine. Inca ma doare ca nu am facut tot ce a depins de mine, iar eu nu o sa scap de toate acestea; mereu, prins intre fericire si realitate gri. Nu pot uita, ma urmaresc ! sunt parte din mine. Mai degraba uit de intamplari hazli sau trairi frumoase, decat sa „pierd” greseli facute de mine ori … iubiri – trecute – pe hartie, dar care inca sunt prezente.
Nu am terminat. Nici vorba de sfarsit. Revin … cine stie cand.

2 comentarii leave one →
  1. marți, 24 Martie, 2009 19:50

    Dragoste si prietenie….
    Se spune ca intr-o zi se intalneste Dragostea cu Prietenia si
    Dragostea o intreaba: – „Daca eu exist… tu ce rost mai ai?”
    Prietenia ii raspunde: -„Eu las un zambet acolo unde tu ai lasat o lacrima…”

    Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe.
    Ai grija de vorbele tale pentru ca se vor transforma in fapte.
    Ai grija de faptele tale pentru ca se vor transforma in obiceiuri.
    Ai grija de obiceiurile tale pentru ca vor fi caracterul tau…
    Ai grija de caracterul tau pentru ca el va influenta destinul tau…viata ta.
    Frank Outlaw.

Trackbacks

  1. Dintr-o iubire Video

Lasă un răspuns

