Skip to content

Ajutorul vostru

sâmbătă, 28 Februarie, 2009

jurnalhttps://tzontonel.files.wordpress.com/2009/02/1500-ca.pdf (play music)

Ce mai chin si ce mai jale mai bine de un an, cate comentarii „profunde”, cate sentinte categorice, cate dileme, cati „salvatori” si cate intrebari ramase fara raspuns, toate pentru a abate atentia de la altceva – printre altele si asta e rolul vostru.
Stiti de ce imi pare rau ? Ca nu va pot defini, sa va numesc, sa scurtez ceva, sa pot sa ma opresc. Ca si apa – de ploaie. Acida, iar eu un mos intelegator si pe alocuri exagerat – de om. Am crezut ca ploaia ajuta, creste porumbul, cartofii, ca ii scoate din casa. Iar toamna – bucurie. Drrrracu ! Drrrracu ! Apa intra in Pamant, asta e si rolul – vine si pleaca.
Rolul vostru !
Ce mai ganduri desprinse din ale mele sentimente. Voi ramaneti doar pe foaie, cu numele, cu momentele.
Asta-i tot, va multumeste o faptura oarecare. E firesc sa mi se’ntample astfel.
Am vorbit de ajutorul vostru, de asa-numiti prieteni.

* Salut
** Buna
* Ce faci ?
** Bine, tu ?
* Bine.

** … bine … Pa !
* Pa !

Despre asta vorbesc, asta vad si ascult, asta sunt si eu de multe ori. O recunosc, nu-mi este rusine sa o spun. Eu nu sunt prietenul vostru. Nici nu mai vreau.
O minciuna, ceva trecator si nou – de inceput. Un zambet mic, oricum – sfarsit.

Din ura,
Andrei Ionut Apopei

13 comentarii leave one →
  1. Ana-Maria permalink
    vineri, 6 Martie, 2009 19:14

    dupa cum imi spunea cineva, toti suntem singuri🙂 hag >:D< be hapi😛

    • sâmbătă, 7 Martie, 2009 09:48

      Usor, nu ?

  2. joi, 5 Martie, 2009 22:31

    Desi nu am mai vb de mult…mai mult de un an!Desi pana la urma nu ne-am asemanat decat prin niste vorbe si prin luna care sta deasupra noasra, prin aerul pe care il respiram, care de fapt si asta e diferit de la oras la oras(depinde de concentratia de gaze toxice din el)..un lucru trebuie spus cu destul de multa durere, sau mai bn zis dezamagire. In ziua de azi cuvantul si-a pierdut valoarea la majoritatea dintre noi. Pentru ca noi am uitat penru ce a fost el de fapt creat! El a fost doar creat pentru a ne exterioriza noi adevaratele dorinte, adevaratele simtaminte. Acum el e folosit cu alte scopuri, si in cea mai mare parte…noi , cei care mai credem in puterea lui, suntem principalii care ajungem victime:suntem dezamagiti, aruncati in noroi si tarati acolo doar pentru ca noi CREDEM.
    Ce rost mai are sa ne incredem in cuvintele altora?!Din pacate pentru mine am ajuns in lumea celor „mari” care mi-a oferit prea multe realitati crude, prea multa ipocrizie, prea multa dorinta de a nu mai crede in nimic si nimeni. Si cu toate astea sunt pozitiva, in schimb in vorbele oamenior nu am mai incred…pentru ca cel ami bun prieten intr-o clipa iti paote deveni dusman. Azi cineva mi-a spus ca la varsta asta punem prietenia pe primul loc….cu timpul o sa ajungem sa o punem nu pe ultimul, ca sa nu fim cruzi, dar pe penultimul cu siguranta! Prieteni…hmm..prietenii au rolul lor, dar tu trebuie sa ai incredere doar in TINE!
    Si nu-i urai pe cei care-si dau cu parerea, sau nu ne urai pt ca acu imi dau si eu cu parerea, lasa`ne sa ne spunem parerea..pentru ca astia suntem toti: oameni care in loc sa ne uitam in interiorul nostru mai intai ne bagam in vietile altora ca vrem, sau ca nu vrem:)
    Sa ai o viata plina de incredere in tine!Si sa nu te mire niciodata daca persoana care te-ai fi asteptat mai putin…sa te dezamageasca! Dezamagirea aproapelui ne face al dracuuu de umani…

    • sâmbătă, 7 Martie, 2009 09:47

      siiii 1 Decembrie🙂. Nu pot fi pozitiv, nici daca ar fi sa va uit pe toti si sa uit de toate neplacerile si momentele grele ce urmeaza.
      Doar ca putinul ce-mi mai pasa vreau sa-l transform in nimic. Toti si toate ati spus da, ati zambit, incurajat, foarte multe cuvinte si intrebari doar pentru a mai trece timpul.
      Va puteti „da” cu parerea, cine sunt eu sa va opresc ? Doar ca in timp nu o sa-mi pese nici de „ai grija de tine” / „o zi minunata” / „la multi ani” / „imi pare rau”.

      De ce tu si de ce tocmai pe 5 Martie, de ce acum ? De ceeee ?

      [sincer mi-am adus aminte si ma gandeam cu zile inainte sau dupa – niciodata de 1 Decembrie] M-am scos, nu ? Ce scuza …

      Cer scuze si sanatate ‘ti doresc.

  3. luni, 2 Martie, 2009 11:18

    ţonţo, don’t get mad, get evil😉 .
    De la ură la iubire e un pas, valabil şi invers.
    Prietenii nu ţi-i faci prin blog, iar nici cei care îţi comentează un „totul va fi bine” nu înseamnă neapărat că-ţi şi vor binele.🙂
    Dar trebuie să fii tare şi să-i ţii şi pe ei aproape, cândva poate ai nevoie de falsitatea lor.😉

    • sâmbătă, 7 Martie, 2009 09:37

      „Prietenii nu ţi-i faci prin blog”: nici nu vreau, „iar nici cei care îţi comentează un “totul va fi bine” nu înseamnă neapărat că-ţi şi vor binele. „: stiu !
      „Dar trebuie să fii tare şi să-i ţii şi pe ei aproape, cândva poate ai nevoie de falsitatea lor.”: nu mai vreau.

  4. luni, 2 Martie, 2009 01:42

    „pentru a abate atentia de la altceva”

  5. luni, 2 Martie, 2009 00:48

    dragul meu prieten… da!! prieten, si stii ca asta imi esti😉 iti doresc o primavara frumoasa!!
    Sa rasara soarele pe strada ta si sa te inveseleasca in fiecare zi!
    Sa ai zambetul pe buze si sa termini tot ce ti-ai propus!!

    A ta prietena,
    Oana

  6. BESTyutza permalink
    Duminică, 1 Martie, 2009 20:11

    Crezi ca asta e rolul „nostru” sa venim si sa plecam?Crezi cu adevarat ca sentimentul tau este de ura?Ti-e usor sa spui asta?
    Daca nu esti prieten pt noi,atunci ce esti?(si sa nu spui „nimeni”!sau „nimic”!)
    ….sunt sentimente pe care toti le avem…si avem tendinta sa spunem cuvinte care ranesc…:| si tu stii asta…..de asta nici nu vreau sa mai zic nimic….cine ar putea sa inteleaga?….totul are un inceput si un sfarsit…din pacate:|

    • luni, 2 Martie, 2009 00:27

      Da !
      Da !
      Nu !
      Fraier printre altele.
      Dar uitam de fapte, nu ?
      Nu mai conteaza.
      Sfarsit.

      • BESTyutza permalink
        luni, 2 Martie, 2009 00:52

        Esti prea crud cu tine…

  7. Duminică, 1 Martie, 2009 18:46

    Just passing by.Btw, your website have great content!

    _________________________________
    Making Money $150 An Hour

  8. Duminică, 1 Martie, 2009 00:05

    „Din ura,
    Andrei Ionut Apopei”
    Macar ai un sentiment pentru cei numiti „prieteni”, desi ura e o combinatie de sentimente , extrem de puternice.

Lasă un răspuns

