Skip to content

Anemia mea

joi, 5 Februarie, 2009

jurnalhttps://tzontonel.files.wordpress.com/2009/02/naomi.pdf(play music)

Anemia mea, care ucide energia si dragostea de a munci, de a iesi si a descoperi, de nou, slabeste vointa, de a iubi – uneori imaginatia or tocmai iubirea. Deseori se intampla sa duc un fel sau altul de viata – din inertie. Alteori nu am timp sa ma gandesc si sa ma intreb daca ea urmeaza calea cea mai buna, daca ocupatiile mele de zi cu zi corespund inclinatiilor si aptitudinilor pe care le am si daca imi dau acea satisfactie morala pe care fiecare om este indreptatit sa o astepte de la viata. Fiecare zi imi aduce ceva nou de facut, munca de orice fel ma sfarma, ba chiar iroseste minute, ore intregi din minunatul si mult asteptatul somn. Silindu-ma sa ma culc tarziu fara sa pot duce la capat tot ce am planuit sa fac in acea zi, iar dimineata ma apuc in mare graba sa termin lucrul ramas in ziua precedenta. Viata mea se scurge rapid – ori ca ezit sa o traiesc din plin, ori ca o irosesc aiurea – iar in final imi lipseste ragazul sa chibzuiesc asupra sensului ei.

[…] Scriu ca sa-mi descarc sufletul. Nu ma predau, nici nu ma retrag. Am atatea lucruri de spus. Abia am inceput. Nici vorba de sfarsit.

One Comment leave one →
  1. BESTyutza permalink
    marți, 10 Februarie, 2009 20:33

    Sunt atatea de facut si timp este asa de putin…viatza trece pe langa noi fara sa ne dam seama si in cele din urma stai si te intrebi cine esti si unde vrei sa ajungi…

Lasă un răspuns

