Skip to content

Omleta studenteasca

miercuri, 14 Ianuarie, 2009

stuffAmestecul: Se ia un castron, se bat 6 oua, se tranteste o ceapa taiata (nu foarte marunt). Apoi se imprastie piper, cimbru, oregano, busuioc, niste bucati de cascaval. La urma se taie 1 mar (feliute) si se tranteste in amestec.
Cum se prepara omleta: se ia o tigaie inalta (cumparata din piata), se pune foarte putin ulei si lasata sa se incinga. Se vara niste slana de porc si lasata aproximativ 5 minute sa se prajeasca. Apoi se toarna amestecul in tigaie si se amesteca aproximativ 10 minute.
Mamaliga: mamaliga putin arsa cu branza de burduf, branza sarata putin trecuta si branza feta (toate amestecate)
Cum se aseaza masa: se mananca in tigaia inalta (cea cumparata din piata) ! (este foarte important acest aspect). Se adauga smantana si ketchup. Se mananca cu mamaliga, salata de vara si varza murata.

Va doresc pofta buna.!

Precizare: daca aveti stari de voma – opriti-va !

P.S. – o sa mai incerc si astazi ceva „la gramada” :)) cu gandul: am facut’o si pe asta.

13-01-09_1922

13-01-09_1920

7 comentarii leave one →
  1. joi, 15 Ianuarie, 2009 10:36

    vai vai ;))
    cred ca daca mi-ar fi foarte foarte foarte foarte FOARTE foame as manca asa ceva ;))
    eh..studentia asta :d ce face din om :))
    oricum, pofta buna!!
    urmatoarea reteta care este?😀

    hug hug🙂

  2. miercuri, 14 Ianuarie, 2009 20:33

    tobiz0rsen (IP: 79.112.23.138 , 79-112-23-138.iasi.fiberlink.ro)
    onlykiddo (IP: 79.112.23.138 , 79-112-23-138.iasi.fiberlink.ro)

    Stiu🙂 / mi-am dat seama.
    Merita incercat, adica sa o faci si pe aia🙂. Eu cel putin asta mi-am propus de astazi inainte – sa fac ceva🙂

  3. miercuri, 14 Ianuarie, 2009 20:30

    scz , eo eram mai sus

  4. tobiz0rsen permalink
    miercuri, 14 Ianuarie, 2009 20:18

    :)) interesanta combinatie , dar pe mine una foamea nu ma arunca asa departe.Daca-ti poate veni greata doar de la ‘reteta’ , nu as vrea sa stiu gustul.🙂
    totusi – e bn ca gatesti , avem ceva de bine :))

  5. miercuri, 14 Ianuarie, 2009 18:25

    #Devyllutza; #oana: daaaa, e super. La inceput a fost foarte gustos si asta poate pentru ca imi era foame :)). Apoi … m-am oprit cu gandindu-ma la ceva frumos – fortat de …

  6. miercuri, 14 Ianuarie, 2009 16:56

    /:) tu chiar ai gatit asa ceva?:-/
    vai, vai, vai :-j

  7. miercuri, 14 Ianuarie, 2009 15:34

    foarte tare;)))) suna interesant dar pe mine nu ma atrage deloc:)

Lasă un răspuns

