Skip to content

“Lista” geologului

luni, 12 Ianuarie, 2009

importantScuza-ma
Pardon
Sa ad-
Daca intrebi portarul de jos …
Si- si vu-
La locul cr-
20 ml
E o intreaga bu-
Imaginati-va …
Eu vreau sa fac exploatare pe fundul marii … cercetare
Daca intrebi copii de la gradinita iti zic …
Vreau sa multumesc pe aceasta cale …
Doamnei
Nu stiu daca stiti … dar eu sant tehnician aici !
Soooo duma !
(poc) Nu se spune micaşist cu cuarţ (miscand degetul in stanga si-n dreapta)
Sobolani chelbosi …
Varta !
sfhhhhh …
Fata de masa …

Pagini: 1 2 3 4

8 comentarii leave one →
  1. miercuri, 21 Ianuarie, 2009 13:08

    aaa,da,da…

  2. luni, 19 Ianuarie, 2009 13:16

    Nu se spune micasist cu Q.
    Daca spui micasist, automat in compozitia sa se gaseste Q.

  3. kalashnikovworm permalink
    luni, 19 Ianuarie, 2009 10:33

    eu nu stiu despre ce e vorba da’ tot e haios. si cum se spune in loc de micasit cu cuart? micasist cuartifer?

  4. Duminică, 30 Noiembrie, 2008 12:22

    La multi ani …. nu prea ma pricep eu la cuvinte de genul acesta… dar am incercat sa iti arat ca nu am uitt de numele tau de Sfant…si iti doresc tot binele din lume

  5. marți, 18 Noiembrie, 2008 11:26

    pac pac!🙂

  6. luni, 17 Noiembrie, 2008 22:19

    repet: „Cine stie despre ce este vorba poate sa rada cu lacrimi !”

  7. luni, 17 Noiembrie, 2008 20:56

    „etcetera” se scrie de fapt et caetera😀

  8. Andrei permalink
    luni, 17 Noiembrie, 2008 20:12

    =)) Da :))

Lasă un răspuns

