Skip to content

Simt cum mor

miercuri, 7 Ianuarie, 2009

jurnalhttps://tzontonel.files.wordpress.com/2009/01/la-rupture.pdf (play music)

Viata mi s-a oprit si traiesc pe loc
Timpul a inghetat si rece e culoarea mortilor
Voi deveni un strigoi la fel ca ei
Un monstru in randul lumii
Acest gand ma omoara
E arma crimei mele, e dovada mortii mele
Simt o moarte permanenta si o mint mereu cu viata
Sunt un fulg ce cantareste o tona
Ma poarta vantul care nu ma urneste din loc
Astept sfarsitul si simt cum mor

6 comentarii leave one →
  1. fireflight permalink
    luni, 23 Martie, 2009 14:42

    Interesanta poezie, imi place!

  2. eurydice permalink
    sâmbătă, 21 Martie, 2009 03:05

    vreau si eu sa stiu cine canta mel asta si cum se numeste..

    • sâmbătă, 21 Martie, 2009 09:25

      Verifica cutia postala. Ti-am trimis email.

  3. BESTyutza permalink
    Duminică, 15 Februarie, 2009 16:27

    Rămăşiţe de durere impregnate profund în sufletul expus cu inconştienţă. S-au spart nişte vise mai demult şi s-au spulberat cu furie în toate zările… Infinitate de cioburi minuscule…. parte din ele ţi-au mutilat fiinţa. Ai părăsit totul cu speranţa mârşavă că totul o să fie bine, că nimic nu te-a afectat, ştii tu sigur că în urmă nu a rămas suferinţă, ştii tu sigur că eşti doar o altă povestioară, o filă într-un stufos caiet de suflete, un alt paradox…Te bandajezi strâns să amorţeşti şi aştepţi …o să fie totul bine, mai e puţin şi o să fie bine…Vine ziua când, cu disperare, realizezi că eşti distrus şi disperat, n-a mai rămas nimic în tine, nimic…eşti doar un trup, o cutie fără substanţă, fără conţinut…Cum adică? Am murit deja? DAAA…….Aşa o să-ţi porţi materia prin lume de acum înnainte, seacă şi fără rază…ai dat totul atunci…oricum nu ţinea de tine, oricum aşa era scris. Sunt unii printre noi, responsabili cu colectarea…de vitalitate, frumuseţe, speranţă…

  4. soleiletlune permalink
    joi, 12 Februarie, 2009 22:35

    Gânditor asupra la tot, mereu..
    Instrumentalul, dar numai instrumentalul se potriveşte cu poezia [ opinia mea].
    Ţi -aş da o poezie, cu aceaşi temă dar nuîmi aduc aminte versurile şi caietul m-i la C*u*. Rămâne pe altă dată.

    Îmi place „rece e culoarea morţilor”.
    Aştept ( sau nu am căutat eu bine pe aici) o pozie cu vibraţii pozitive.

  5. miercuri, 7 Ianuarie, 2009 12:04

    Vreau sa iti urez si eu la multi ani, sa pui mana sa te apuci de licenta, sa ramai mereu asa distributiv, sa vina mai repede clipa in care o sa iubesti si o sa fii iubit! Multa sanatate, bucurii si implinirea tuturor dorintelor

    Am avut impresia ca nu vrei sa mai vorbesti cu mine…nu imi mai vizitasei blogul de mult, pe mess nu am vorbit decat o data..si asta de mult..si imi era teama sa ma bag in seama, crezand ca te-am dezamagit cu ceva :-s

    O zi buna iti doresc

Lasă un răspuns

