Skip to content

Sa spun ca …

marți, 4 Noiembrie, 2008

Sa spun ca in noaptea de 28 spre 29 Octombrie am ras copios si sa mai spun ca am sarbatorit o zi care nu anunta nimic.
Sa spun ca eram imbracat in halat si cu o cravata sugrumat sau ca tipam (pentru noi – cantam): Deschide usa, crestine !
Sa spun cum le-a venit in cap sa mergem la Ciric pe la 02:00 sau cum a cazut Ionut in groapa aia care se vroia a fi “canal”; si totusi pana acolo am coborat pe partie si ajunsi la strada ne imaginam ca suntem pe “Route 66”.
Sa spun ca Daniel era descult si ca a “ratat” foarte putine sarme ghimpate si 2-3 “roci”.
Sa spun si cum a fost cerul in acea seara: curat ! curat de se vedea closca cu pui, carul mare, carul mic, cassiopeia, orion si multe altele. (surprins ramas de ce am vazut pe cer – foarte placut! )
Sa spun ca ma dureau obrajii de la ras; eram pe jos cand a cazut in “canal”, Ionut: dorule !!! dorule !!! … na ! na ! na! … bleaaaaa! … baaaaaaaaaaaa! iar mai apoi amandoi: “doamne ajuta-ne pe noi … doamne ajuta-ne pe noi!”
Sa spun ca prin Tg. Cucu Daniel si-a facut de cap cu o poarta si ca ajunsi in Copou am furat clamele de la nenea cu ziarele de i-am zis: “Bulargaaaaa !!!”
Si sa mai spun ca am ajuns la 05:20 si ca la 07:45 m-am trezit dupa o ora foarte chinuitoare de somn si am asistat la colegiul national E. Racovita (“professor”).

Vreau sa mai spun: Multumesc Big up, Daniel, Ionut si “mie” pentru acea seara.

Alte keywords’uri: noroi, intuneric, cainele laika, et all […]

No comments yet

Lasă un răspuns

