Skip to content

Tzontonel, Vali si Vers – orasul Balan (judetul Harghita)

sâmbătă, 18 Octombrie, 2008

16 comentarii leave one →
  1. cretu aurelia permalink
    vineri, 7 Octombrie, 2011 16:25

    extraordinar de frumos cinste celor care s-au gindit sa faca pozele astea.altfe3l nici nu am putea vedea nimic

  2. eva permalink
    miercuri, 14 Aprilie, 2010 14:00

    Pozele sunt minunate…n-am mai fost fost la Balan de 16 ani…vesnic va ramane in inima mea!

    • JRVL_adrian permalink
      vineri, 2 Iulie, 2010 17:33

      Fotografiile sunt reusite…ce DSLR ai folosit ?

    • jaky permalink
      Duminică, 5 Decembrie, 2010 19:53

      am copilarit in acest frumos oras din 66 pina in 82 am amintiri de neuitat din scoala si liceu mise rupe inima cind vad paradisul pe unde amcopilari din pacate acum sint departe poate ma voi intoarce o data asi vrea sa vad noi clip[ri cu orasul balan

  3. adina permalink
    sâmbătă, 26 Decembrie, 2009 20:02

    pacat ca nu stim sa ne bucuram de un astfel de Rai terestru! am copilarit in balan si am 12 ani e cand am plecat de acolo dar inca ii mai duc dorul. toate felicitarile si respectul meu pt cei ce care au realizat aceasta galerie de imagini.sa speram ca va fi vreodata Balanul ceea ce merita sa fie!

  4. vili permalink
    miercuri, 18 Noiembrie, 2009 00:42

    foarte frumos .ma simt norocos ca acolo m-am nascut si eu .pacat ca ajung din ce in ce mai rar inBALAN.

  5. costy permalink
    Duminică, 15 Noiembrie, 2009 17:52

    cat de frumos poate sa fie. niciodata nu am sa pot uita orasul unde m-am nascut si copilaritdesi am plecat de la 15 ani si acu ma 29 nu pot uita frumusetile care inconjoara orasul.chiar daca am 8 ani in madrid tot mai frumos e acolo

  6. Mihai(sebi) permalink
    luni, 2 Noiembrie, 2009 01:23

    superb,e orasul in care am crescut,aceste fotografi minunate i-mi aduc aminte de copilaria petrecuta in acesr oras.!!!!!!!!!!!!

  7. ionut permalink
    marți, 22 Septembrie, 2009 09:17

    foarte frumoase pozele,trezesc un sentiment aparte si un dor nebun de orasul meu natal sunt plecat din 97 din balan sper sa vin la anu prin oras

  8. Eduard ( Edy ) permalink
    marți, 1 Septembrie, 2009 16:29

    FOARTE FRUMOS ESTE ORASUL UNDE AM COPILARIT.. ACUMA SUNT AN ITALIA DE APROAPE 6 ANI . MAI PUNETI NISTE POZE !!!!!!!!!!! CIAO

  9. tantiludmila permalink
    vineri, 28 August, 2009 20:01

    Am lucrat 10 ani la minele BALAN ca topograf si au fost cei mai frumosi ! Multumesc celor care , prin postarile acestor imagini , au reusit sa-mi faca iar sufletul sa cante …

  10. IRINA permalink
    marți, 30 Iunie, 2009 15:01

    FOARTE FRUMAS ESTE ORASUL UNDE AM COPILARIT DIN PACATE A TREBUIT SA PLEC DE ACOLO

  11. roxana permalink
    Duminică, 21 Iunie, 2009 22:08

    mamaaaaa…ii orasu’ meu si iulian ii varu meu si mama lui ii nana lu fratemeleu ce fain:D:D:D:D

    • IRINA permalink
      marți, 30 Iunie, 2009 15:02

      FOARTE FRUMOS ESTE ORASUL UNDE AM COPILARIT DIN PACATE A TREBUIT SA PLEC DE ACOLO

  12. joi, 30 Aprilie, 2009 23:32

    Mulţumesc pentru acest colţ arătat lumii! E cel mai frumos!

  13. BESTyutza permalink
    sâmbătă, 18 Octombrie, 2008 12:20

    frumoase poze:) bravo

Lasă un răspuns

