Skip to content

Fata si baiatul din tramvai … Iasi 12 Octombrie 2008

Duminică, 12 Octombrie, 2008

17:40 – In „Fundatie”; urc in tramvai. Vad „controlu'”, scot biletul si compostez. Ce s-a intamplat in urmatoarele 10 minute nu am de ce sa uit si mai ales nu vreau sa uit. Simpla, simpatica, tacuta, fara griji si parca nu era de-ajuns – cu ochelari, s-a dat la o parte. Nici bine nu mi-a facut loc langa ea si au inceput sa turuie doi batrani. Motivul ? banal de tot; unul dintre ei tipa pentru ca prezenta mea l-a facut pe celalalt batranel sa-i injumatateasca aerul. „Cumparati tramvai ! Cumparati tramvai ! Ce vina am ? Nu trebuia sa-i fac loc baiatului”. In tot acest timp eu ma uitam la ea si radeam amandoi fara sa ne pese de parerea/cearta celorlalti. Inevitabil, a coborat la „Cosbuc”, inca mai zambeam, unu – celuilalt.
Regret ca nu am coborat. Regret ca nu am scos macar 1 cuvant de la ea sau eu pentru ea. Regret ca nu a durat mult mai mult decat 10 minute.
Poate ca intr-o zi am sa o gasesc acolo unde am pierduto sau ea, o sa ma gaseasca acolo unde am pierduto !

… par blond.

Astazi, 12 Octombrie 2008,
baiatul din tramvai.

One Comment leave one →
  1. oana permalink
    vineri, 17 Octombrie, 2008 16:04

    🙂..foarte interesant..uhm..poate o vei regasi intr-o zi in tramvai si vei apuca atunci sa vorbesti cu ea..si..va veti indragosti unul de celalalt..dragoste la prima vedere..sau la a doua..si..va fi totul bine si frumos ;)) ..
    sau…ca sa vorbesc serios acum🙂 na..poate o vei reintalni candva..sau..poate nu a trebuit sa vorbesti cu ea pentru ca exista altcineva undeva prin zona pentru tine..care te asteapta..
    care asteapta sa ii spui un salut..si sa o inviti la o plimbare si sa vorbiti pana nu mai puteti…
    Poate nu a fost fata din tramvai pentru tine🙂 desi mai mult ca sigur te vei mai gandi la ea un timp ;;)
    Dar cel mai probabil iti este pregatit altceva🙂 .. nu regreta niciodata nimic🙂 asa a fost sa fie..totul se intampla cu un motiv ;;) ai sa descoperi candva care a fost motivul pt care nu ai vorbit cu fata din tramvai🙂 😉

Lasă un răspuns

