Skip to content

Alte cuvinte si cam atat.

sâmbătă, 6 Septembrie, 2008

Dupa mine: Am spus ca nu regret nimic si am mai spus ca tot ce scriu – pot sa jur ca simt. Am mai spus ca urasc cei tavaliti prin puf, nu odata, nu de doua ori, cine mai stie ? Nici macar voi cei care gasiti mereu hartii murdare si pixuri aproape goale, doar pentru a mai scrie ceva – orice. Atata placere si mult suflet in ce nu trebuie, daca a scrie inseamna a rescrie ceva sau altceva – atunci pa! sau un calduros: pe curand! Sunteti inevitabili in ceea ce simt si inseparabili cand tinta sunt doar eu.
A lupta nu inseamna doar „a trai”: E mai mult decat un caz nefericit: sa te nasti in „puf” si sa nu fii fericit. Cate persoane nu au bani si nu sunt fericite ? Doar acele persoane care nu stiu ce au, care nu stiu in ce tara traiesc, care nu stiu ca pentru a te duce la un medic ( doar pentru un banal „sfat”) iti trebuie „cafeaua cu parfum de femeie”, ba chiar si acele persoane- nu au fericirea. Sunt convins ca nu stiu ce e aia lupta, au avut mereu ce si-au dorit (sau aproape totul); ce sa caute iubirea la ei/ele ?! E … prea cum nu poti fi, prea cum vrei dar nu poti trai, e mult prea mult sa fii si iubit(a) si in puf nascut(a). Nu trebuie decat sa stii sa faci o simpla adunare si o scadere: le poti avea pe amandoua. Scade din viata tot ceea ce inseamna „suflet” si aduna cu restul, ce-l poti avea oricand !
Pentru ca nu va intereseaza: „Suflet ? atunci da-l dracului. Ce simte ? … iarasi, nu ma intereseaza!”. Suna fals si cade prea greu la stomac, cine crezi ca poate inghiti toate astea ? Nici macar tu care incerci sa-ti imaginezi: „cum ar fi”. Ai stari de greata, iar eu vorbesc fara sens, doar pentru cei care nu au sens. Nimic din ce spun, pentru ei nu are sens.
Adevarul pe care-l vad eu: Adevarul e ca nu poti face nimic; scrii, citesti, asculti, vorbesti, practic transmiti ceva. Nu-si are acoperirea pe care ti-o doresti, astazi citesti iar maine uiti ce ai facut cu o zi in urma. Desi incerci sa intelegi ceva limitat doar tie, iti doresti sa fii inteles, sa schimbi cu ceva ceea ce nu intelegi, sperand ca intr-o zi o sa reusesti.
Ma trezesc visele: Culmea nu? Te uiti in gol sau te trezesc visele, nimic diferit, nimic care sa-ti arate realitatea. Vise negre, vise care mai curand ar putea fi o grea realitate. Vise de care nu-ti aduci aminte, decat cu o seara inainte sa mai respiri, sa aspiri la ceva nou, ceva bun.
Din jurul meu: „Ea” !? „Ea” s-a pierdut in lungul drum ce trebuia sa-l parcurga, toate ce s-au vrut „a fi” s-au pierdut cu toate in acel „drum”. Asa a fost sa fie sau altfel nu s-a vrut „a fi”. […] Pe de alta parte sunt „multumit” ca nu am dat la multe/multi sansa de a ma cunoaste, e acea mica bucatica de fericire – de care am si eu parte – inevitabil! Nu o sa ma cunoasteti! […] Lumea deja traieste pentru ceva pe care eu nu suport, ceva redus la 0, ceva pe care refuz sa am, de care sa depind, ceva care nu am – niciodata nu o sa vreau sa am ! Asa a fost sa fie – nu am. […] apa de ploaie – pentru mine, pentru altii – aur.
Am ramas acelasi: Pentru ca zilele nu sunt la fel, se numara. Pentru ca tot ce poti fi „tu” intr-o zi, se schimba. Pentru ca azi imi vorbesti iar maine mori, ma face sa ma gandesc la ceva nou. Pentru ca nu ma crezi, incetez sa te mai cred. Pentru ca nu stii cine sunt, uiti cine am fost. Pentru ca nu-ti pasa de mine, uit si eu de tine. Pentru ca nu stii ce-ti doresti, ma pierzi. Pentru ca raman acelasi in esenta, doar ochii tai ma schimba, doar placerile si gandurile la „altceva” decat poti avea. Am ramas acelasi baiat, pe care tu nu l-ai cunoscut. Am ramas acelasi pe care tu l-ai modelat, l-ai demolat. Dupa propriile tale placeri, fara sa-ntrebi, fara sa judeci. Stramb sau drept, nu ti-a pasat. Ai vrut doar „sa fie cum o iesi”. Ramas singur, fara umbra si trantit sub masa – o jucarie stricata – gresit demontata. Mi-e ciuda, lipsit de sansa stau ascuns sub masa. „Fiecare are sansa lui”, cuvinte fara sustinere si atat. „Fiecare fluture ajunge pe Luna”, alte cuvinte fara sustinere si cam atat.

No comments yet

Lasă un răspuns

