Skip to content

Pe ultima suta de metri … m-am gandit mult mai bine, aleg Petrologie magmatica

joi, 19 Iunie, 2008

Ieri: „M-am hotarat, aleg marire la Metode instrumentale in geostiinte”, astazi: Pe ultima suta de metri … m-am gandit mult mai bine, aleg Petrologie magmatica. Care au fost motivele ? pai … multe (mai multe decat o sa cititi mai jos):

> materie frumoasa si pe care o cunosc foarte bine (mult mai bine)
> imi doresc sa nu rup seria de 10 la Mineralogie (1,2), Endogena – ar fi pacat
> e mult mai usor sa te ridici de la 9 la 10 decat de la 5 la 10
> sfaturi colegiale (care m-au trezit oarecum din calculele mele – gresite)

Ieri: „Pfaiii cat de bine ar fi sa modific 7-le de la Metode instrumentale in nota 9 … pfaii cat de mult mi-as dori ! Maine 19 Iunie ma duc la facultate cu cererea deja facuta – marire la Metode instrumentale in geostiinte ! – si am sa invat cat pot eu de bine sa-mi ating scopul ! Nota finala 9 ! Media pe semestrul II An II – 9 !”

Gresit ce-am spus ieri: > nici cu 10 nu-mi puteam mari de la 7 la 9.

Luni 23 Iunie 2008 de la 11:00 la 14:00 – examen la Petrologie magmatica (marire).
Imi doresc succes😀

No comments yet

Lasă un răspuns

