Skip to content

M-am hotarat, aleg marire la Metode instrumentale in geostiinte

miercuri, 18 Iunie, 2008

Ciudat, inainte de sesiune imi vorbeam: „Ba ! invata si tu (adica eu) sa ai si tu o medie mai mare decat semestrul trecut si de ce nu – bursa”.
Didactica Geologiei 9 final – sunt multumit ! Zic eu … am invatat foarte multe dar mult mai important este ca am ramas cu ceva.
Engleza Am trecut neasteptat de bine, ghici? de Engleza; asa cum am trecut – am trecut ! Sincer, chiar mi-am omorat zile cu Engleza sau cel putin ultima seara (inainte de examen) si tot ce am facut pentru „referat” este original si-mi apartine 100%. nota 9 final
Petrologie Sedimentara Sincer nu ma asteptam sa am nota finala 9. Ma asteptam la Lp sa am nota mare 10 sau 9 (nu mai retin exact) pentru ca am invatat si plus de asta chiar mi-a placut laboratorul de Sedimentara; pe cand la Curs nu ma asteptam – sincer am citit de vreo 4-5 ori toate cursurile si am incercat sa retin ce era mai important. La examen jur cu mana pe inima ca nu am „furat” si ca am scris din ce am retinut eu din cursuri, plus – sa zic asa – „alte cunostinte – generale” – alti ar numi’o „barbologie” – nu si eu !
Petrologie Magmatica Ceva s-a rupt, ceva s-a intamplat – bineinteles ca toata vina imi apartine. Recunosc nu mi-am invatat foarte bine Diferentierea Magmatica, insa diagramele le stiam la mm – 9 final – asta la Curs; la Lp a fost „practic” – deci – mi-a placut !
Hidrogeochimie Chiar mi-a placut materia, mi-au placut orele de Lp si vestitul „Buletin de analize” dar si Cursul. Cursul din 2 motive (sincer): > Hidro+Geo+Chimie
> Nu a fost vorba doar de placere. („conventia„)😀 – nota 9 final
Metode instrumentale in geostiinte Aici am cam dat’o’n bara, trebuie sa recunosc ca nu prea am invatat, adic na – de citit am citit – de uitat peste probleme – m-am uitat … nota 7 final.

Pfaiii cat de bine ar fi sa modific 7-le de la Metode instrumentale in nota 9 … pfaii cat de mult mi-as dori ! Maine 19 Iunie ma duc la facultate cu cererea deja facuta – marire la Metode instrumentale in geostiinte ! – si am sa invat cat pot eu de bine sa-mi ating scopul ! Nota finala 9 ! Media pe semestrul II An II – 9 !
Practica de specialitate Nota finala 10 – despre asta am sa vorbesc cat de curand – (Pro Rosia Montana)

No comments yet

Lasă un răspuns

