Skip to content

Blog „suspendat”

marți, 20 Mai, 2008

Blog „suspendat” !!!

Motivul: probleme de sanatate, familiare si multe altele.

8 comentarii leave one →
  1. miercuri, 21 Mai, 2008 23:16

    ‘BESTyutza’ are dreptate😉

  2. miercuri, 21 Mai, 2008 15:11

    @Diana: iti multumesc … insa crede-ma … nimic nu va mai fi la fel😐

    @Elena: in primul rand La multi ani ! … sanatate si noroc – doua lucruri esentiale … nu ma asteptam sa scrii pe blog😐 … nu am fost si nu am sa fiu invingator pentru ca – mereu cand mi-am dori acest lucru nu am putut …

  3. BESTyutza permalink
    miercuri, 21 Mai, 2008 13:56

    Sper sa te faci bine cat mai repede si sa te vedem iar zambind…ti-am mai spus,imi pare foarte rau pt tine:( ai grija de tine si fii un invingator…stim ca poti!

  4. miercuri, 21 Mai, 2008 11:28

    [ma refeream la buze si zambet]

  5. miercuri, 21 Mai, 2008 11:25

    😦 ai dreptate Raluca , rar intalnesti persoane ca Andrei /Tzontonel .
    …iti sunt! dar nu erau , cel putin nu in totalitate , [inainte]
    Succes la examen/examene!

  6. miercuri, 21 Mai, 2008 07:39

    @Diana: Care buze ? care zambet ? buzele sunt farmate, zambetul la fel😐

    @Raluca: Am ajuns sa platesc si pentru altii, asta’ mi-e destinul. Sper sa ma cunosti asa cum sunt😐 si nu cum am vrut sa fiu.

  7. marți, 20 Mai, 2008 20:05

    Sincer imi pare rau ca esti bolnav si pe’deasupra mai ai si probleme familiare (cel putin eu asa am inteles din ceea ce ai scris tu ) Dabea am inceput sa te cunosc si am reazilat ce persoana deosebita esti, mai rar oameni ca tine… Dar cum tot cei buni au de suferit… remarc ca te-ai imbolnavit.. sper sa te faci bine cat mai repede… >:D<

  8. marți, 20 Mai, 2008 14:52

    😦 , eram sigura , oarecum important acum e sa te faci bine , sa fie totul bine , sau cel putin inspre bine.
    multa sanatate si sa iti revii pentru ca mai ai de ‘tras’ la facultate , si sunt persoane care asteapta sa te vada din nou cu zambetul pe buze[chiar daca asta rar se intamplat , dar se INTAMPLA!]!

Lasă un răspuns

