Skip to content

Ce-am vazut astazi, ce-am facut, ce mi-a placut / ce nu mi-a placut – 16 Mai 2008

vineri, 16 Mai, 2008

+ M-am trezit linistit fara sa fiu obligat sa plec la facultate sau ‘nush pe unde.
– M-am dus la biblioteca (BCU) trebuia sa iau niste carti […] Mi-a fost rusine sa merg pe strada cu „ele” in brate. M-a oprit o fata care cica: „Filozofie nu?”, eu m-am panicat complet🙂 […] M-am suit repede in tramvai si fuga cu ele :)) [poze cu „ele” mai jos
+ De astazi m-am apucat de un nou video, un nou (proiect) :)). Pfaii la cate video-uri neterminate am, ar trebui sa ma impusc ! Vreau ceva „nebun”, ceva banal de simplu, ceva copilaresc, ceva original, ceva romanesc, ceva de-al meu – asta am sa fac ! Deocamdata lucrez la intro🙂 … Tzontonel Media … bla bla bla :))

5 comentarii leave one →
  1. sâmbătă, 17 Mai, 2008 20:55

    sus – in stanga paginii – ID-ul meu

  2. sâmbătă, 17 Mai, 2008 20:37

    hey…gata am modificat….stii la ce ma gandeam eu… sa iti imidai si mie un add pe mess.. intr-o zi cand o sa ai timp si chef… sa imi mai spui si mie cate ceva… eu nu-mi dadusem seama de greseala cu „z”-ul….

  3. sâmbătă, 17 Mai, 2008 19:49

    E interesant, dar uneori e foarte deranjant. Am sa scriu mai multe ce au legatura cu „deranjul” in urmatorul post in urmatorul post🙂. In mare este vorba despre cum sunt „oamenii” in ziua de azi … ma refer in special la cei de varste „fragede” pentru ca nu sta pensionarul sa se uite la tine. (la mine in cazul de fata) :))

    Multumesc pentru comm Raluca

  4. sâmbătă, 17 Mai, 2008 13:22

    Hey, am ramas socata de ceea ce ai scris tu…cum sa iti fie rusine? Mie mi se pare interesant sa mai aflu ca mai sunt persoane care frecventeaza biblioteca sau librariile sa caute carti pt a le citi. Desi, in ziua de astazi exista si faimoasele carti online, tot mai bine e sa stai cu cartea in mana…🙂
    Suna interesant „Heart Disease” , cand termini de citit astept sa aflu daca mi-o recomanzi.
    (scriu a doua oara mesajul pt ca, prima data mi-a dat eroare..probabil ca am uitat sa scriu mail-ul )

  5. sâmbătă, 17 Mai, 2008 09:53

    nu aveai de ce sa iti fie rusine:)

Lasă un răspuns

