Skip to content

Cum sunt femeile ? Sport Sangeros III – Cafeaua cu parfum de femeie (video & music download)

joi, 15 Mai, 2008

Sport Sangeros III – Cafeaua cu parfum de femeie (video & music download)

Ce sunt femeile ? Cum sunt femeile ? De ce sunt ? Ascultati, asta sunt, asa sunt, de „asta” sunt !
Femeia e un banal motiv (in plus) de a fi fericit, de a mai trai si maine, e ceva care astazi atingi si maine gata – dispare. Femeia este pentru cei slabi, pentru cei ce „nu stiu”. Femeia este pretextul „vietii”, este o mancare stricata ! Mie personal nu-mi place !!!

Video:

Anii au trecut, ele au crescut,
Au renuntat demult la bilute si fundite colorate,
Acum vor pixuri cu ambalaje parfumate.
Acum sunt mari, vor brate tari,
Barbati frumosi si musculosi
Si asta vor cu toate
Ca sa se simta protejate de cei ca noi,
Neprofitori ce vor doar sex la lumina lumanarii,
Am stat,m-am bronzat, a meritat
Si am aflat ca le vreau pe toate!

Doar un sarut si doar atat,
Nimic mai mult, decat o cafea dulce sau amara,
Instinctul ei de fata mare nu ma-nseala!

Ref: Da,chiar imi place
Cafeaua cu parfum de femeie, de femeie!
Chiar imi place
Cafeaua cu parfum de femeie, de femeie!

Nu imi pasa,plec de-acasa,
Marea te cheama la ea,
Priponïta sta o barza pe o creasta,
Doar ea!
Download Sport Sangeros III – Cafeaua cu parfum de femeie ->
http://www.box.net/shared/e25uru5a8c

2 comentarii leave one →
  1. joi, 31 Iulie, 2008 16:14

    Femeia este pretextul “vietii”, este o mancare stricata ! Mie personal nu-mi place !!!

    intresant :p

  2. tz tz tz permalink
    vineri, 11 Iulie, 2008 18:11

    nice

Lasă un răspuns

